Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartnere med forskellige produkter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg arbejder pt. hårdt på at få min første virksomhed på benene og søger i den forbindelse samarbejdspartnere.

Virksomheden bliver en salgsvirksomhed, hvis kerneydelse er videresalg for andre virksomheder.

Det bliver en stor salgskanal, hvor vi står for at promovere og markedsføre produkterne for vores samarbejdspartnere tilgengæld for en procentdel af salget som provision.

Vi søger samarbejdspartnere da vi på sigt ønsker at blive et stort online shoppingcenter, hvor der er en bred vifte at forskellige produkter, så vi på den måde får udvidet produktsortimentet.

 

Produkterne bliver købt på vores side, hvorefter ordren vil blive videresendt til samarbejdspartneren, som derefter sender produktet(erne).

Det store sortiment giver mulighed for impulskøb, da vi forbinder det med et "unikt" koncept, som vil gøre det attraktivt for kunderne at handle ved os. Det er et simpelt koncept, som er kendt af alle i forvejen, men som vi vil benytte lidt anderledes for at få kunderne til.

 

Planen er at starte med en branche og så udbygge derfra, medmindre jeg fra start får kontakt til mange samarbejdspartnere i forskellige brancher, da det selvfølgelig ville give mulighed for at udbygge fra start.

 

Hvis i ønsker mere information kan vi aftale et møde og aftale nærmere.

Det skal siges, at vi stadig at i opstartsfasen, hvorfor jeg ikke giver så mange konkrete detaljer, da jeg stadig er ved at lave udregninger på hvordan det kan hænge sammen, f.eks. i forhold til procenter.

 

Alle brancher er velkomne, så skriv gerne, så tager vi en snak omkring det og jeg kan i den forbindelse uddybe yderligere.

 

Venlig hilsen

Michael Jensen

 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en email yoyohjordt@yahoo.dk ... Så kan vi lige skrives ved... :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 59
Fra  B-engel Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Også gerne her, forhandler børnetøj og vil udvide med kvindetøj sinasamsoe@hotmail.com

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne mail til mail@net-import.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)