Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site, gammelt domæne - To redirect, or not to redirect?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

.... that is the question!

Jeg ejer to domæner www.nytdomæne.net og www.gammeldomæne.dk. I gennem de sidste to år, har vi i mit firma anvendt www.nytdomæne.net som vores website. Mens vi har anvendt www.nytdomæne.net har den gamle dog stadig været aktiv med flere sider på Google, når man har foretaget en søgning, og forsiden for www.gammeldomæne.dk er følgende i øjeblikket: "Vi er flyttet til www.nytdomæne.net, klik her".

Nu er der sket det, at jeg har fået lavet et nyt website, som dog ikke er online endnu. Det vil jeg dog gerne have liggende på www.gammeldomæne.dk, og jeg er derfor interesseret i, hvordan jeg skal gribe det an i forhold til SEO.

Min plan er at slette indholdet på www.gammeldomæne.dk, og smide det nye op på det site. Herefter vil jeg så også lukke www.nytdomæne.net ned, så jeg er sikker på, at der ikke opstår problemer i forhold til duplicate content. Da begge de tidligere websites har været noget skidt overvejer jeg også, om det giver mening at redirecte? Samtidig vil jeg høre, om det er en ulempe at uploade et helt nyt website til et domæne der tidligere har ligget et dårligt site på?

Håber det er til at finde rundt i selvom det er lidt indviklet :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)