Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaring med Linkedin Premium udgave?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har prøvet den betalet LinkedIn Premium udgaver? Og også gerne vil komme med input om hvornår det kunne være rart at bruge eller om det er spild af penge?

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 17:36

Hejsa

Jeg har haft en Premiumkonto på Linkedin. Fik tilbudt en gratis prøvemåned og tilmeldte mig. Har dig ikke fornyet denne da jeg personligt ikke kunne få øje på de ekstra fordele. Jeg bruger ofte Linkedin til at ajourføre mit netværk med fagligt nyt men har ikke det store behov for at se hvem der har tjekket min profil ligesom jeg meget sjældent har behov for at connecte med folk jeg ikke er i netværk med i forvejen.

Så for mit vedkommende bliver jeg bare alm. gratist :)

Tilmeldt 25. Jul 13
Skrevet kl. 17:37

Jeg kan lige tilføje at recruiters ikke har problemer med at finde frem alligevel :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:40

Det fede ved LinkedIn er at da jeg startede med at bruge dem, så når man skulle kontakte support var det på engelsk og nu er det på dansk. Nogen der ved hvordan man får tilbud en måneds gratis? Fik tilbudet for længe siden, men kunne godt tænke mig at prøve det, inden jeg vælger at betale.

Tilmeldt 25. Jul 13
Skrevet kl. 17:46

Kontakt supporten :)

Jeg får jævnligt dette tilbud på mail fra Linkedin men har ikke modtaget tilbuddet siden jeg valgte ikke at forlænge.

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:51

Jeg har skrevet til dem og spurgt om jeg kan få en måned gratis, så jeg kan teste det :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)