Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give mig feed back på min website?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Det er jeg så ikke enig i. Der er her tale om en kvindelig advokat.... Hvad forventer du? At hun skal iføre sig jakkesæt og slips?


Jeg siger ikke at det er nødvendigt at iføre sig jakkesæt og slips - jeg mener bare at der er meget bedre tøj at tage på når man fremviser sig som advokat end en t-shirt med hætte på. Min kæreste arbejder selv i en bank og jeg ved da at deres dresskode allerede ville forbyde sådan en påklædning. Der findes heldigvis en masse kvindelige alternativer til et jakkesæt og slips.

Ens hjemmeside er det første indtryk man giver sin virksomhed udadtil (når man kommer via nettet) der er det selvfølgelig vigtigt at den og content er i orden så man ikke fravælges til fordel for en anden. Jeg har før søgt advokat i udlandet og det foregik på denne måde:

Søg advokat+by+fagområde - åben de første 10 resultater. Frasorter ud fra hvor professionel deres hjemmeside er og kig kandidaterne ordentlig til bunds bagefter. 

Siden der ønskes feedback på her, er uden tvivl en af de sider jeg havde lukket ned først, for i mine øjne virker den ikke professionel og det er i stor stil det jeg søger når jeg skal bruge en advokat. At folkene bag de 'dårlige' hjemmesider måske ville være bedre end de andre finder man så desværre ikke ud af. I min verden er det dog et klart signal at har man sin hjemmeside ordentlig på plads, så kan man også forvente at der er kompetente mennesker bag kolissen.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:
Få din side hostet et andet sted.  Der hvor den ligger nu performer simple php load ufatteligt langsommeligt og dårligt ( ActiveWebs.dk ) En så simpel side som din skal vises omgående, og ikke med et uderfinerbart delay (ca. det samme som når man irriteres over de underlige diffuse svartider her på stedet (tag den Martin Stick out tongue )

Hov hov, sæt dig lige ind i tingene før du hænger de forkerte ud :-) Det kan godt være at den pågældende side ligger på vores netværk, men det er ikke os der hoster den - vi har intet med opsætning eller drift af den webserver at gøre, som den pågældende side ligger på. Hvis der er noget der er opsat forkert, overbelastet eller lignende, er det derfor ikke noget vi har kontrol over eller ansvar for.

Vi har mange kunder der lejer servere hos os, som de selv opsætter og drifter, og tilbyder deres egne kunder webhosting her i gennem. At en IP adresse er registreret til os, er derfor ikke ensbetydende med at det er os der står for at hoste siderne på den.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskylder mange gange Embarrassed  Så må det være noget fra itfirmaet.dk der performer som en gammel traktor.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)