Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er smartest? -At fine en IT-partner eller at hyre nogen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ligger inde med en idé til en virksomhed, der tager udgangspunkt i en hjemmeside, der skal fungere med profiler og matches.

Det er altså altafgørende at hjemmesiden altid fungerer optimalt og desuden skal kunne klare en del funktioner.

Som det ser ud lige nu er jeg alene, og jeg er ikke noget IT-geni.

Jeg undrer mig altså over, om det vil være bedst at bruge tid på at finde en IT-partner, som jeg kan starte virksomheden sammen med, eller om jeg bare skal hyre nogen? Hvad koster det overhovedet at hyre nogen til at holde en god hjemmeside kørende?

Mvh. Nikolaj

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 02:49

Hej Nikolaj

Det er helt umuligt for os at sige, hvad der er det bedste valg for dig med så sparsomme informationer, og det samme gælder for dit spørgsmål om hvor meget det koster at holde en god hjemmeside kørende.

For at give dig noget at arbejde videre med så skal du overveje præcis hvilke funktioner, du ønsker. Skriv alle sammen ned et sted, så du får et overblik over, hvor mange funktioner og hvilke, der er tale om. Herefter kan du få en kyndig til at se på funktionerne, og derved give dig et bud på hvad det cirka vil komme til at koste at få udviklet af en, du hyrer. Herefter kan du så afgøre, om det er et beløb, du kan/vil lægge i projektet, eller om denne mulighed er helt udelukket.

Når du har funktionerne skrevet ned, så vil det også være muligt at give et bud på, hvor meget det vil koste at holde hjemmesiden kørende. Dog skal du overveje, om den liste med funktioner du har udarbejdet er det færdige resultat, eller om der muligvis vil komme flere funktioner til. Dette vil påvirke omkostningerne ved at holde hjemmesiden kørende.

Jeg håber, at ovenstående er noget, der kan hjælpe dig på vej til et svar.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:23

Tak for svaret - jeg vil undersøge mit konkrete behov lidt nærmere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)