Hej! Jeg har en del ideer hvad jeg gerne vil sælge på min webshop. Vil meget gerne prøve at sælge ure fra nogle kvalitets mærker. Men har meget svært ved at finde leverandører osv. Og plus er det meget almindeligt at sælge ure, så der er allerede stor kamp om salget. Har i noget man kunne sælge, som måske ikke er så stor kamp om, eller er der noget i mangler lidt i hverdagen som i ikke rigtig kan købe i butikerne osv. Tak for hjælpen :) |
Hej Oliver.
Skal du sælge ure skal du enten have fat direkte i producenten eller en grossist, hvis ur-mærket benytter sig af sådan en. Hos www.magnate.dk forhandler vi Daniel Wellington ure, som vi køber hos en grossist, og her var kravet et minimumskøb i omegnenen af 20.000 ex moms for "at komme igang".
Der er stor kamp om salget med ure, men med de rigtige evner og det rigtige drive kan man konkurrere på næsten alle markeder.
Til dit spørgsmål om vi kender noget der kan sælges uden den store kamp, så tror jeg svaret fra de fleste vil være nej, for enten har vi selv vurderet muligheden som dårlig, ellers havde de fleste selv kastet sig ud i det.
Det handler for dig, at finde noget som DU brænder for, og noget, hvor du mener at du kan gøre en forskel :)
Held og lykke med det