er der nogen, som kan lave et godt tilbud til mig, eftersom min partner og jeg, har brug for at vores hjemmeside kommer på benene forholdsvis hurtigt. så det jeg leder efter er en som kan finde ud af at lave en fed hjemmeside, og kan komme med en rimelig pris.
For at spare dig selv og ikke mindst tilbudsgiverne for tid, bør du specificere hvad din hjemmeside skal indeholde.
Er det et online visitkort? En webshop? En blog? Portfolie-side? Hvilke funktioner skal der være på hjemmesiden? Hvilken type indhold regner I med at have? Kommer I selv med indholdet eller skal dette også leveres fra tilbudsgiveren?
Du er velkommen til se referencer på toftec.dk og kontakte mig - så finder vi ud af, hvad I har brug for.
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Jeg vil anbefale dig nemmehjemmesider eller 123hjemmeside. De er lette. Men hvad skal du bruge dem til? For ellers kan det være de to jeg har nævnt ikke er gode.
Jeg vil forslå dig at søge på wordpress templates eller magento hvis det en netbutik. Der også noget der hedder joomla. Skulle være nemme at installere.
Jeg vil, ligesom Casper Tofte, anbefale dig at at få afklaret hvad det er du har behov for inden du beder om et tilbud. Brug evt. noget tid (og penge) på at få en konsulent til at hjælpe dig med at afklare dine behov og ønsker til hjemmesiden. Derefter kan du så finde det system der kan møde dine behov eller den udvikler der kan løfte opgaven.
En hjemmeside kan være alt imellem en WP-side du selv står for til et special-udviklet site til f.eks. 100.000 kr. -Så start med at find ud af hvad du skal med sitet nu og her, og hvor du gerne vil være om nogle år.
Du kan sende mig en mail på kim@dk-toys.dk, så skal vi nok finde en meget billig og god løsning. vi er nødt til at høre mere om hvad den skal kunne m.m.