Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor virker mine facebook annoncer ikke?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Elias Media Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, Smile

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor mine annoncer på facebook ikke giver nogle klik.

Her er et hurtigt eksempel på de trin jeg gennemgår når jeg opretter mine annoncer. 1. Opret annonce
2. Klik til website
3. Vælger URL: Url: www.mitsite.dk/butik
4. uploader billede 254x133 som er minimum krav pr. dags dato

5. under forhåndsvisning fjerner jeg nyheder og bruger kun højre kolonne
6. skriver en velovervejet overskrift og tekst

7. tilføjer en målgruppe på eksempelvis 200.000

8. Under prissætning vælger jeg 'Indstil dit maksimum bud for klik (CPC) manuelt'.
9. Under prissætning sikrer jeg at mit bud ligger indenfor det anslåede og jeg har også prøvet at byde over det foreslåede, men jeg får ingen visninger eller klik,
hvordan kan det være?

Jeg har lavet 18 annoncer og ingen af dem giver klik til mit site, selvom alle ligger inden for foreslået bud prid pr. klik. Nogle tanker eller teorier om hvad der går galt? Mvh Elias Ehrhardt
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit bud og dit daglige budget på? Er du sikker på at din annonce er godkendt?

Alt om boligfornyelse på https://utroligbolig.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 26
Fra  www.christianpluschristian.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis annoncerne ellers er godkendt og aktive, så bør de også virke. Hvorfor har du valgt kun at bruge "højresideannoncer"? Det er de mindst effektive og kan kun ses fra computere - ikke tablets eller mobiler. Det virker umiddelbart lidt ulogisk og måske en forklaring på hvorfor du ikke får noget trafik? Noget andet er naturligvis dine budskaber. Dem giver du ikke noget eksempel på, men det skal være muligt at drive trafik til dit website uagtet at du kun bruger højresideannoncer.

Vi bruger en stor del af vores tid på at håndtere annoncer på Facebook for alverdens virksomheder og det lyder mærkeligt at der ingen trafik er. Umiddelbart lyder det til at der er noget galt med opsætningen. 

Håber du finder en løsning. 

Vh. Christian

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Elias Media Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Daglig budget er 50kr og annoncerne er godkendt.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Elias Media Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Bruger højre side annoncer fordi jeg har haft god erfaring med det før og min målgruppe er ikke mobil i øjeblikket, da sitet ikke er 100% optimeret til mobil.

Det må være opsætningen, men har gjort det samme som før. Jeg fandt en tutorial på lynda.com 'facebook advertising fundamentals', prøver at gennemgå den, de anbefaler også nyheds annoncerne, men de virker bare dyre. Tak for svar.
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 26
Fra  www.christianpluschristian.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak. Jeg håber du finder en løsning. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)