Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af armbåndsure?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har lavet nogle skitser af ure, som jeg gerne vil have produceret. Målet er i første omgang at producere nogle maskuline ure (noget der minder om Hublot, Audemars Piguet mv.), uden at gå på kompromis med kvalitet. Der er en masse billigt på markedet, og samtidigt noget i den dyre ende, hvor mine skal ligge nogenlunde i mellem.

Krav:

- Urværket skal være automatisk, selvoptrækkende. Flydende visere.

- Materialet skal være holdbart mod slag/stød (f.eks. stål).

- Ridsefrit safirglas.

- Remmen skal være af holdbart gummi eller læder.

- Evt. kronograf

- Krav til detaljer i urskiven.

- Jeg har eget logo, som skal på.

Mit spørgsmål til jer er, om det er muligt at få produceret et lille antal enheder, for at kunne starte i det små? Jeg er ingeniørstuderende, så drømmen er at udvikle projektet ud fra de muligheder jeg nu engang har, indtil det bliver stort nok:)

De bedste hilsner,

NurMD

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig ingen som kan bidrage med noget?:)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46459
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det er hundedyrt at få produceret eget kvalitetsur. 

Automask optræk - kan du købe fra div fabrikker, Schweiz eller Japan i hovedsagen, men det er jo slet ikke AP kvalitet

Materiale - stå 316 f.eks. men du har slet ikke råd til selv at få fremstillet egen kasse (vi taler rigtigt mange penge i alle fald) så du er nok ude efter at finde en standard

Glas intet problem - rem heller ikke

Kronograf - igen en standard sag du kommer ikke i nærheden af AP kvalitet