|
Hej. Jeg har en kæmpe hobby indenfor spil. Jeg har derfor i lang tid tænkt over at ville starte en webshop op, hvor jeg ville sælge spil. Meningen er ikke pt. at jeg vil tjene stort på det, men starte i det små og bygge sig op ad. Er der et loft på hvor meget man ca. må tjene for at skulle betale skat, eller hvad med moms? Har læst at hvis man tjener mere end 50.000 på et år så skal man momsregistreres. Er det sådan det fungere? For vi regner slet ikke med at komme til at tjene så meget på årsbasis. Jeg har fået styr på domæne, og på betalingsgateways, men er i tvivl om de lovmæssige krav til at skulle føre webshop. Christian :-) |
Du må gerne købe fra ebay og lige hvor du vil og videresælge - eneste krav naturligvis at det ikke er piratkopier
Du må sælge uden at være registreret så længe du absolut ikke forventer at omsætte (ikke tjene men sælge for) over 50.000 kr på en 12 mdr periode som i DRIVE VIRKSOMHED UDEN REGISTRERING
Du vil se du skal føre regnskab - indtægter minus udgifter og opgive resultatet til skat i udvidet selvangivelse
Bliv gratis medlem