Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop som handler med "produkt/licensnøgler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino

Har i lang tid gået og tænkt på, at starte en lille webshop hvor der handles med nøgler/koder til spil og lidt forskelligt software.

MEN... Hvor skal jeg starte, det med selve webshoppen kan man jo mere eller mindre læse sig frem til, men tager selvfølgelig i mod gode råd (Jeg tror jeg får brug for dem) 

Mit spørgsmål lige nu er, hvordan og hvor jeg får fat i disse nøgler. 

- Hvor og hvordan får jeg fat i de licensnøgler jeg vil sælge

- Hvad er tilladt ved denne form for salg, og hvad er ikke tilladt?

- Hvad ville være et godt start budget

- Skal jeg have en til at lave en webshop for mig? (Kan ikke kode, ville bare høre om der var andre muligheder:))

- Hvad skal være i orden juridisk set?

Og jeg kunne jo blive ved :D

Kort og godt mangler jeg bare nogle super gode råd :)

Jeg mener det her super seriøst og da jeg ikke rigtig har specielt meget at tage mig til i det her år, tænkte jeg at mine tanker og drømme skulle blive til virkelighed. :)

Håber i tager godt i mod mig og mit første indlæg :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du tænkt en tanke som dette og hvad var svaret ?

"Hvorfor skal folk købe i min webshop kontra de XX andre der tilbyder præcis det samme, har super skarpe priser, kæmpe udvalg og fede webshops?"

Bestemt ikke fordi du skal opgive overhoved, men hvis man fx skal smide XX.XXX kr i projektet (Bare et eksempel), så skal det trods alt være realistisk at tjene ind igen, og det er et marked med super mange spillere på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:39

Jeg har selv tænkt det samme, og du har jo ret i nogle ting.

Mener bare ikke at priserne er super skarpe, synes nærmere at priserne på disse ting er voldsomme.

Skal selvfølgelig have noget mere ind på shoppen og har nogle idéer som jeg ikke har set andre steder.

På den anden side, kan man ikke bruge det argument ligemeget hvad man sælger? 

Og tak for hurtig svar ;)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:47

Internetjyden:
Mener bare ikke at priserne er super skarpe, synes nærmere at priserne på disse ting er voldsomme.

Eksempler på at de ikke er super skarpe ? - Derudover er det vel også ret svært at vurdere uden at kende til indkøbs priserne / avancen, personligt tror jeg bestemt at nogle af butikkerne kører med ret små avancer og satser kraftigt på antal.

Internetjyden:
På den anden side, kan man ikke bruge det argument ligemeget hvad man sælger? 

Naturligvis kan man spørge selv om det lige meget hvad, det handler bare om man har et svar der til ....

Omkring hjemmeside vi jeg tro at nogle kan lave noget herinde fra fx 5000 kr og opefter, hvis der fx findes et færdigt theme + plugin ti downoad webshop inden for fx Magento, Prestashop eller Wocommerce.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)