Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ville du købe en andel for ca 125.000 i lille lejlighed i spanien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

ville i finde det interessant at købe en andels bevis på en lille lejlighed i et godt sted i det sydlige Spanien.

lejlighed ca 40-50m2 med altan og adgang til pool.

ligger centralt i by og max 1 km fra strand.

pris 125.000 delt i 4 andels beviser.

det vil sige man råder over 13 uger jeg tænker på jeg gerne ville have alle uger i efterår og vinter nogle ville have mest i sommer og lidt andre tider.

jeg tænker folk kan leje deres andel ud eller selv bruge det

ville dette kunne sælges

banklån feks over 10 år ville det nette være ca 1300 i mdr.

banklån over 20 år ca 800 kr.

thomas

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har solgt andele i villaer i Thailand tidligere, men det er er ikke helt nemt.

Danskerne er ikke så vilde med andelstanken - eller fractional ownership som det hedder på udenlandsk :), som andre nationer.

Der er en del udfordringer, som er meget vigtige.

Helt klare regler omkring ejerskab, fællesudgifter, brug, viderudleje - og salg, fællesudgifter, møblering mv.

Simple ting som virker enkelt ved opstart, kan hurtigt blive komplicerede.. F.eks hvornår er møblerne så slidte at de skal udskiftes ?, Hvem har ødelagt sofaen, ridset gulvet, nyt køkken, flere TV kanaler, internet - ja listen er uendelig over ting man kan blive uenige om :)

Selv når det er familie der køber sammen, opstår disse tvister konstant.

 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

ja var også mest det jeg kunne se som et problem, jeg tænkte bare at alle ville kunne låne til det da det ikke er vildt mange penge og så kunne man tage derned en del uger

thomas

Fra Hadsten
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 47
Fra  www.smartesikkerhedssko.dk Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du/i har ret i det bliver svært at sælge andels beviser, jeg har lige lejet et hus på 110 m2 med fælles pool, lidt syd for Alicante 400 m fra stranden fra 1.November til 31 Marts

Pris 460 euro pr. md incl. vand og internet, dog excl. el

Glæder mig til at være der hele vinteren uden sne vejr (forhåbentlig)

Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!

Tilmeldt 18. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

det er bestem interessant, og noget i den retning, jeg p.t. kigger efter,

men det skal være i et pænere område på Costa del Sol, f.ex. Marbella, fuengirola, Estepona. Benalmadena Costa kan også bruges.

Ejerform og formaliteterne er dog vigtige, så juridisk bistand er nok nødvendigt for at undgå bøvl senere.

Det skal være en rimelig størrelse "2+2" med 4-5 sovepladser og 1 bad. En stor terrasse og gå afstand til vand og indkøb og havudsigt er et must.

Prøv at se på www.dele-bolig. dk har et godt koncept, men en uklar selskabs- og ejerstruktur?? Boligerne ligger i "New golden mile" mel. Marbella og Estepona.

Kig også på www.propertydirectors.com, som har fornuftige boliger til ca. EUR 200.000.

Men der er et stort udbud for tiden til rimelige priser.

Hvordan kommer vi videre??

M.v.h.

Willy Andersen

Fyrrevej 13

2680 Solrød Strand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)