Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside: Hentning af bilag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke surt hver eneste måned (eller kvartal) at skulle logge ind på 20 forskellige sider for at hente fakturaer (hos de leverandører af varer/serviceydelser) som ikke kan finde ud af at fremsende dem på email.

Min liste er relativt lille:

3.dk, Fullrate.dk, google apps, Danløn faktura, men jeg ved at nogen skal logge ind 1.000 steder...

Kunne det ikke være fedt med en agent i udlandet som fast hver måned til en lav timeløn loggede på og hentede disse fakturaer, og afleverede f.eks. i en Dropbox eller sendte til Dokumenthåndterings-system eller hvad ved jeg? Agenten skal selvfølgelig have et login til disse sider for at det kan lade sig gøre.

Jeg synes det står mig ud af halsen? Hvad med Jer andre? Er I ikke rimelig trætte af at skulle logge på et eller andet system for at få en faktura - at man ikke bare får den leveret uden videre? For Jer der ikke laver regnskab selv, får I måske en lang spørgeliste kvartalsvis som forsinker Jeres moms fordi revisor/bogholder ikke kunne færdiggøre regnskabet :-) Eller også har I et kæmpe besvær ved at samle materiale til revisor ved udgangen af hver regnskabsperiode, fordi I skal sidde og lede efter bilagene.

Hvad synes I?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en god ide.

Det er da fedt at man kunne sætte en mand i 3 verden til at udfører dette erhverv.

Men du får sikkert ikke mange til at give deres koder ud i risiko for at der er nogle som vil gå ind og lave noget som de ikke synes om.

Så hvis du får en IT programmør til at lave et script som går ind og henter filen og du gemmer deres koder sikkert med kryptering. Også samler alle disse på din platform. Hvor de kan hente filen eller at den hver mdr./kvartal/halv årligt eller hvad interval man sender til sin revisor.

Hvis man også havde en app hvor man kunne tage et foto af et dokument evt. rejsebilag eller at man kan scanne et dokument.

Men nu begynder du at lave et nyt dinero men der er jo masser af systemer som ikke har den del. Eller bruger som vil have muligheden for at kunne flytte hvis deres service en dag lukker eller at de ønsker og skifte regnskab program det er jo 5 år som de skal gemme disse bilag.

Der er en del som har været inde og læse din ide men det kan være de ikke kan se behovet eller føler at det ikke er nogle god ide.

Men her har du min mening. Fin ide jeg vil bare gøre det på en anden måde.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)