Hejsa jeg sidder lige nu og skal vælge om jeg vil flytte mit domæne til Webhosting.dk eller Meebox.net.
Det jeg søger er nogle rigtige hurtige severe, da mit domæne er til den afghanske marked, det er derfor meget VIGTGT, at siden vil loade hurtigt og være hurtig når man bruger siden fra Afghanstan.
Jeg har lige nu Surftown, synes deres servere er en del langsomme.
Hejsa jeg sidder lige nu og skal vælge om jeg vil flytte mit domæne til Webhosting.dk eller Meebox.net.
Det jeg søger er nogle rigtige hurtige severe, da mit domæne er til den afghanske marked, det er derfor meget VIGTGT, at siden vil loade hurtigt og være hurtig når man bruger siden fra Afghanstan.
Jeg har lige nu Surftown, synes deres servere er en del langsomme.
Hvilken vil i anbefale?
Det drejer sig om karawbar.af
Mvh
Vi kan sagtens hjælpe dig. Jeg vil anbefale en cloudserver med CDN. Med CDN, så kan vi rykke al statisk indhold tættere på dine afghanske besøgende, og derved opnår de en bedre og hurtigere indlæsningstid. Lad os høre fra dig. :-)
Som sagt, så vil jeg nok anbefale en cloud løsning, og ikke et webhotel i dit tilfælde. Evt. kan et webhotel dog være tilstrækkeligt, hvis du smider CDN oven i. Smid os en mail, så kigger vi på det. :-)
Siden ser ud til at være en relativt simpel WordPress side, hvilket sagtens skulle kunne køre på et performance webhotel, og CDN kan man vel altid smide på for statiske filer for hurtigere levering.
En cloud server på nuværende tidspunkt ville nok være lidt overkill
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg har haft sider hos både Webhosting.dk og meebox.net
Min personlige erfaring er at webhosting.dk er hurtigere end meebox.net
Dog koster de også en del mere.
Men dermed ikke sagt at meebox.net ikke skulle kunne være valget for dig.
Kontakt begge udbydere og se hvad de skal levere, og test evt siden af fra begge steder. hos webhosting.dk kan du oprette et webhotel, og få en temp subdomain adresse, så du ikke skal flytte dit domæne over til dem for at teste. På denne måde kan du teste din side fra begge webhoteller på samme tid. Det kan klart anbefales.
Jeg er kunde både ved Meebox og Webhosting, udfra mine personlige erfaringer, vil jeg sige Webhosting er lidt hurtigere, men Meebox har et meget bedre system og support.