Hej Aminoer Nu er det vist min tur til at bede om lidt hjælp En af mine venner har overtaget en butik med en tilhørende webshop i Magento. Han har fået et andet tema med som han gerne vil have skiftet til. Vi er så igang med at skifte hosting da de tidligere ejeres hosting var en server der stod privat hos deres udvikler og var temmelig ustabil. I den forbindelse vil min ven jo gerne have skiftet temaet også til det nye, og følger vi anvisningerne fra udviklerne af temaet (tema der er købt på template monster ) sker der intet. Har så fundet frem til at tidligere udvikler har lavet noget med det nuværende tema så det ikke er installeret som man normalt gør, så når man retter det til standard og forsøger at skifte temaet bliver der bare hvid skærmbillede, og shoppen forsvinder helt ? Er der nogle af jer kloge hoveder der ved hvad der kan være galt ?
|
Thomas Wichmann:Hej Aminoer
Nu er det vist min tur til at bede om lidt hjælp
En af mine venner har overtaget en butik med en tilhørende webshop i Magento.
Han har fået et andet tema med som han gerne vil have skiftet til.
Vi er så igang med at skifte hosting da de tidligere ejeres hosting var en server der stod privat hos deres udvikler og var temmelig ustabil.
I den forbindelse vil min ven jo gerne have skiftet temaet også til det nye, og følger vi anvisningerne fra udviklerne af temaet (tema der er købt på template monster ) sker der intet. Har så fundet frem til at tidligere udvikler har lavet noget med det nuværende tema så det ikke er installeret som man normalt gør, så når man retter det til standard og forsøger at skifte temaet bliver der bare hvid skærmbillede, og shoppen forsvinder helt ?
Er der nogle af jer kloge hoveder der ved hvad der kan være galt ?
Hej Thomas.
Jeg har rettet "denne fejl" med blank skærm en del gange i Magento.
Der forskellige årsager til det. Uden at kende fejlbeskeden, er det svært at hjælpe.
Du kan finde fejlen i din error log.
Med venlig hilsen
Bastian Jørgensen - Technical.dk