Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halvunikt dansk koncept, som ikke sælger.. Hvad kan jeg gøre?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv billederne navne . Kig på skoene her http://brugtefodboldstoevler.dk/?product=adidas-adipure-11pro-fg-str-40-23  hedder billedet IMG_0042-300x300 . Kald det i stedet for Adidas Adipure 11Pro , for så ved google at når en søger på det navn, skal det billede dukke op.

Mangler der ikke handelsbetingelser? Tænker, at når i tager i mod kortbetaling, så skal det vel stå? Du kan se sportmaster.dk betingelser her, når du køber på deres netbutik http://sportmaster.dk/handelsbetingelser . Mange føler sig mere trykke ved det står handelsbetingelser.

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:38

Du kan bruge https://vwo.com/ til splittest. Der kan du prøve en måned gratis. Splittest er, du fx laver 2 versioner af den side hvor fx den ene har en grøn knap og den anden en blå og så kan du test hvad der sælger bedst:)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:43

Lyder meget smart. Må jeg helt klart få kigget på.

Tak for hjælpen!

De bedste hilsner

-Brugtefodboldstoevler.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:04

Nu når du har skrevet så mange indlægAmino, så sæt hjemmesidenavnet ind som signatur på Amino, så det står i bunden af alle dine indlæg her. Det hjælper delvis på seo og du kan få flere besøgende. Hvis du ikke har det, så gå ind på Amino bizz og opret den side som firma der inden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

Hej..

Jeg har ikke lige haft mulighed for at kigge de andre kommentarer igennem, så hvis jeg gentager noget, så beklager jeg..

Jeg kan godt lide konceptet, men det kræver en lidt speciel tilgang, hvis jeg skal benytte mig af det.. Jeg vil være nervøs over at støvlen ikke passer min fod, når jeg ikke har prøvet den først og at en person har brugt den også.
Jeg kan godt se at I tilbyder pengene retur, men så har kunden alligevel brugt op mod 100 kr. på fragt for støver man ikke ønsker, kunne der være en ide i at I lover at betale fragten på det næste par, hvis kunden returnerer et par støvler? 

Denne sætning falder i øjnene på mig som noget af det første: "Betal sikkert med Mijireh", umiddelbart lyder det ikke sikkert i mine ører, uden dog at vide hvad det er?

Ens opstilling af produktbillederne, samme underlag, støvler der står ens, evt. på foden

Hurtig polering af støvler, man kan købe støvlefedt til læderstøvler, som giver dem et flot shine

Evt. forklare detaljeret (måske med billeder) hvilken proces støvlerne går i gennem fra I modtager dem til I ender dem til kunden?

En dame fra mit lokalsamfund har lavet samme koncept med stor succes, dog går pengene direkte til ungdomsholdafd. i idrætsforeningen, kan man evt. lave så en %-del af overskuddet går til DBUs fodboldcamps eller lignende

Det var lige nogle hurtige tanker jeg fik efter besøget. Jeg tror I har gang i et godt projekt, men som samtidig kan være svært at sælge til kunderne.. Jeg håber I lykkes med det og når jeg engang skal udskifte støvlerne, vil jeg helt sikkert kigge forbi jeres side.
Held og lykke med det indtil da! :)

Mvh.

Kenneth Andersen

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 02:11

Hej Kenneth!

Tak for dine råd!

Altsammen noget som der helt sikkert kan bruges.

Skriv endelig når du skal bruge støvler, så må vi lige finde ud af en rabat som tak for hjælpen ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38

Velbekomme. Jeg kan se at du har ændret nogle ting allerede og det har ændret meget på min oplevelse af siden siden sidst jeg kiggede, fedt! :) 

Mange tak, jeg har jer bestemt i tankerne når jeg skal på udkig efter støvler :)  

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)