Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af holdingselskab efter stiftelse af ApS (driftselskab)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lader du ikke blot firma A som du ejer 100% eje dine anparter i firma B. Hvis du på et tidspunkt så ikke længer har aktivitet i firma A kan du bare lave det om til et rent holding.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
BroncofanDK:

Hvorfor lader du ikke blot firma A som du ejer 100% eje dine anparter i firma B. Hvis du på et tidspunkt så ikke længer har aktivitet i firma A kan du bare lave det om til et rent holding.



Tak for input. Det var umiddelbart også mit eget bud, men min udfordring er så, at jeg jeg så de næste 3 år vil have en blanding af holding og drift. Vil de være helt hovedløst, at have sådan en struktur?
Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :





Det er vist helt normalt. Du har bare ikke beskyttet din oparbejde egenkapital, som jo er en af de væsentligste fordele ved holding. Dvs. krav mod dit firma kan rettets imod tidlgiere års fremførte resultater.



Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hanssing:


Det er vist helt normalt. Du har bare ikke beskyttet din oparbejde egenkapital, som jo er en af de væsentligste fordele ved holding. Dvs. krav mod dit firma kan rettets imod tidlgiere års fremførte resultater.

Kun krav mod firma A.

Jeg tænker ikke at det er nogen speciel administrativ byrde at have et driftselskab med et JV datterselskab, men det er revisor/bogholder stads som andre kan fortælle

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)