Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg betale SU til bage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej Amino skal jeg betale SU når jeg har tjene lidt komme penge ved siden af ? 

jeg har modtaget 20.321 Kr. i SU i 2014. og kommer ikke til at modtager flere 

jeg har en enkeltmandsvirksomhed som har et under skud på ca. 24.000 kr. 

også har jeg et lille hygge job i BILKA. jeg regner med at have fået løn på ca. 100.000 Kr. i 2014.

er der nogen som ved om jeg skal betale hele min SU til bage? hvis jeg skal det. ville man så kunne slippe for det med et støre underskud i min enkeltmandsvirksomhed ? :-)

Mvh. Christian

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen der ved noget omkring det ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SU har hjemmeside der tydeligt viser hvad man må tjene ved siden af den er det bare at gå ind i. Du kan sagtens allerede nu være i orden.

Christian Emil Larsen:
er der nogen som ved om jeg skal betale hele min SU til bage? hvis jeg skal det. ville man så kunne slippe for det med et støre underskud i min enkeltmandsvirksomhed ? :-)

den håber jeg du selv kan se det usmagelige i. Skabe underskud i virksomheden for at alle danskere kan betale dig nogle penge via det offentlige system er noget af det mere tossede jeg har læst. Direkte skabe underskud for at få offentlig støtte lugter langt væk. Dit resultat skal være det korrekte skattemæssigt hverken mere eller mindre - selvfølgeligt optimeret - og selvklart vil man gerne ha SU, men ikke ved at ha større underskud i enkeltmandsvirksomheden

Pas i øvrigt på med regelmæssige underskud i lille personlig virksomhed for det kan i sidste ende betyde forkastelse af fradrag i anden personlig indkomst, men det sker ikke ret ofte år 1 - bare en advarsel

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)