Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iZettle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg skal til at sælge lidt forskelligt på markeder her i år, og næste år, og har i den anledning overvejet at anskaffe en iZettle, til at tage imod kortbetaling på, da det, i mine øjne, er en væsentligt billigere løsning end at skulle korttidsleje en terminal de weekender jeg nu skal bruge den.

Men, jeg har så set at man kan købe selve kortlæseren (chip & pin versionen) i bla. tyskland til kun 650kr incl forsendelse, hvor iZettle selv skal have 1000kr for den.

Er der så nogen forskel på, om jeg bestiller en kortlæser fra tyskland, eller via izettle.com ? Udover at leveringstiden nok er lidt længere fra tyskland.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas. 

Men har du overvejet MobilePay i stedet? Ved ikke hvor meget det koster, når det er business, men ville bare lige åbne muligheden for dig. App'en har allerede rundet 1 mio. downloads. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har overvejet mobilepay, men med den tid det tager at lave en transaktion, vil det formegentligt afskrække en hel del på markedet, plus folk stadig ikke er vant til at betale med mobilen for varer i butikker (der er jo også en grund til at Coop og DS har valgt mobilepay fra som betalingsløsning)

Helle, Kan desværre ikke bruge deres kampagne, da jeg skulle oprettes manuelt, da der åbenbart er fejl i deres system mht. nye virksomheder, og man skal oprette sig via det link for at kunne købe til den pris.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

silversand:

Hej alle amino'er

Jeg skal til at sælge lidt forskelligt på markeder her i år, og næste år, og har i den anledning overvejet at anskaffe en iZettle, til at tage imod kortbetaling på, da det, i mine øjne, er en væsentligt billigere løsning end at skulle korttidsleje en terminal de weekender jeg nu skal bruge den.

Men, jeg har så set at man kan købe selve kortlæseren (chip & pin versionen) i bla. tyskland til kun 650kr incl forsendelse, hvor iZettle selv skal have 1000kr for den.

Er der så nogen forskel på, om jeg bestiller en kortlæser fra tyskland, eller via izettle.com ? Udover at leveringstiden nok er lidt længere fra tyskland.

 

Dengang jeg fik min var den gratis, kan jeg se den ikke er mere...

Men der må være masser af tilbud derude og ikke mindst folk der sælger dem brugte/ubrugte på ebay, dba, dx osv osv... 

Google er som altid din ven ;)

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var netop på eBay jeg fandt den til xa 650, men skrev en mail til Izettle's support med henvisning til kampagnen, og de aktiverede den for min konto, så jeg kunne købe kort læseren for 500kr, så nu er det bare at vente på at den ankommer med posten. ,

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Eldrup Event Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silversand

Lige nu kører Izettle et tilbud på en kortlæser til 395,- ex moms.

jeg er også rundt på forskellige markeder og har både mobilpay og izettle Og transaktionstiden er den samme

Mvh Jan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)