Sidder her med en god ide. jeg har i flere år lavet voks til veninder og bekendte. voks (hår fjernings voks) folk elsker det, det er meget nemt at arbejde med og fjerner 100% perfekt. lidt øvelse og så kan du selv gå igang. Holdbarhedstid når du fjerner hår, næsten en måned. Mens du fjerner hår, fjerner du også det øverste lag hud. Så din hud er blød og og føles ren. Et rart produkt at have så Behøver man ikke bruge skraber eller betale dyret i butikker der tilbyder det. Voksen er perfekt til ansigt og på hele kroppen.. Jeg vil gerne gå videre med mit produkt og dele det med flere. hvordan kommer jeg igang så salget kan øges, og glæde mange kvinder såsom mænd. ;) Håber lidt hjælp fra jer. |
Hvis det virkelig er et godt produkt du laver så er det bare med at få det brandet og lave en webshop.
En facebook-aktion med god omtale fra dine veninde skulle forhåbenligt allerede være nok til at få solgt et par bøtter :)
Det behøver slet ikke være så kompliceret at komme igang.
Her er lige umiddelbart hvad du har brug for:
Et navn
Bøtter til voks
Labeldesign og tryk til dine bøtter
En lille webshop
Betalingssystem
Mere kompliceret behøver det slet ikke at være. :)
- Hov der er måske noget med godkendelse eftersom det er et voks produkt, det er jeg desværre ikke helt så godt inde i. Det er jeg dog sikker på der er andre som er