Hvis du siger, at det er iorden, at der linkes til steder, hvor produktet sælges billigere eller forhandles til vejl pris, med en kommentar om, at prisen er forkert i dine øjne, så er dette skruen uden ende. For du kan altid finde produktet billigere et sted, f.eks til en lavere pris fra ny eller som brugt, og dermed kan du sådan set smide i et link i samtlige annoncer på DBA med henvisning om, at prisen er for høj... Det synes du er informativt og iorden? Fordi DU synes prisen er for høj, betyder automatisk ik, at alle andre har samme holdning. Og hvis du mener det helt seriøst, så kunne jeg eller en anden også poste et indlæg i alle tråde på Amino, hvor du smider et svar, med et link og en tekst om, hvor dine produkter kan fås billigere. For det er information og oplysning til evt interesserede, og ik spam som vi andre ville taksere det til... |
Carsten Kvist:Fashion-Seller:Det synes du er informativt og iorden? Fordi DU synes prisen er for høj, betyder automatisk ik, at alle andre har samme holdning.Altså præcis som når vi skriver sammen... - Fordi DU ikke synes det er i orden, kunne andre jo være af en anden mening. Og det er vel helt i orden?
Fashion-Seller:Og hvis du mener det helt seriøst, så kunne jeg eller en anden også poste et indlæg i alle tråde på Amino, hvor du smider et svar, med et link og en tekst om, hvor dine produkter kan fås billigere. For det er information og oplysning til evt interesserede, og ik spam som vi andre ville taksere det til...Præcis.... Vi er vel enige om, at billigere ikke NØDVENDIGVIS er godt? (Det går jeg ud fra, med det du sælger) - Lige som AL anden information, er det vel noget køber tager med i betragtningen.
Men din tilgang er, at tingene skal være billigere, fordi du vil have dit link på DBA... Så billigere må jo være godt for dig, ellers forstår jeg slet ik din til gang? Og jeg forstår slet ik referencen til "Det går jeg ud fra, med det du sælger". For jo billigere det er, des bedre er det da lige præcis for kunden...
Men jeg forstår bare ik din tilgang til det, men fair nok... Bare du ik begynder at spame nogle af mine mange sider med links til at muligt skrammel, så må du sådan set have den holdning, som du vil...
Bliv gratis medlem