stoler ikke på karma |
Det gjorde jeg heller ikke...engang, men det gør jeg i dag.
Det gjorde jeg heller ikke...engang, men det gør jeg i dag. |
Du kan sidde og blive sur og tvær og brokke dig over det eller du kan vælge at komme videre med din shop med nogle andre. Hvis du ikke vil have at han skal slippe afsted med det så allier dig med en advokat - det koster så en del mere end det du har betalt allerede. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vel meget berettiget!
Det er gjort for længst!
Der må findes en service lignende Airhelp, som hjælper folk med retslige efterspil for kompensation, mod flyselskaber. Derudover hjælper der jo gevaldigt på sagerne når man har en svigerinde, 2 barndomsvenner, og en underbo som er advokater! Dem kunne man jo trække på hvis ikke der fandtes en lignende service :) |
Kunne ikke edit'e. :( Ikke konkurs, bare lukket. |
Husk at få opgjort jeres krav og sendt dem til ham hurtigst muligt. Og sørg for at få dem sendt til inkasso så snart det er muligt. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Hejsa, Hvordan fik du koderne fra ham ? jeg har bedt om at få mine tilsendt for flere mdr. siden dog uden held. Det vil være rart at kunne få lave sin webshop færdig et andet sted. Er der nogen der kan anbefale et godt sted ? gerne nogle man kan komme i kontakt med. JH |