Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg sælge?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!

Jeg sidder her og tænker og tænker, og der kommer en del ideer ud, men ikke noget jeg rigtig kan bruge til noget..

Nu spørger jeg så jer.. Hvad kan man sælge på sin webshop.. Jeg er en dreng på 15 år og har de sidste 2 år tænkt meget på at starte et firma/webshop.

De sidste par ideer har været at sælge festivalspakker, men der er vidst allerede en anden hjemmeside.. Ved godt det aldrig skal stoppe en, men tænker også på det store varelager + Sæsonen er vidst kun her i sommeren og måske lidt foråret.

Har i nogen forslag på hvad man kunne sælge?

Mvh. Sebastian Prehn

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg synes, du skal fokusere på noget, du har en interesse for. Det gør det meget sjovere at arbejde med.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan mener du samarbejde?

Hvad er det du laver helt præcist?

Hjemmesider?
Logoer

andre ting lign? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver primært bannere, foldere, logoer, osv. Derudover laver jeg også wordpress hjemmesider.

Du kan se nogle af mine referencer her:

http://www.amino.dk/forums/t/231454.aspx   

Jeg tænker at samarbejdet skulle foregå, ved at vi laver en webshop sammen. :)

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne vi nok godt finde ud af, men kan du ikke skrive pb eller på mail eller lign.

Sebo4700@live.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jer to!

Hvor er i seje! :) Ser tilbage på da jeg var 12-15 - Der stod den på piger og fodbold...

Når det så er sagt, så skal du være super sikker i din sag, når du starter en webshop! :) Det er ikke noget man bare lige gør. Og det slutter aldrig med kun at lave shoppen, og lægge produkterne ind... Markedsføring, revisor, skattefar, sure kunder, osv... Er du nu helt sikker på at det er den vej du vil gå? Dvs. ved siden af skolen altså?

Som svar til dit spørgsmål vil jeg sige følgende: Find noget der er småt, og som ikke er særlig udbredt? Måske noget elektronik? :)

Frank

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Frank!

Hvilket elektronik..

Det er hele problemet! :)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Seb4700:

Jeg sidder her og tænker og tænker, og der kommer en del ideer ud, men ikke noget jeg rigtig kan bruge til noget..

Nu spørger jeg så jer.. Hvad kan man sælge på sin webshop.. Jeg er en dreng på 15 år og har de sidste 2 år tænkt meget på at starte et firma/webshop.

Hej Sebastian,

Hvorfor vil du gerne starte et firma / en webshop? Altså hvilke aspekter af det tiltaler dig?

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid gerne ville have mit eget, da der måske er lidt mere frihed i det.. Jeg vil gerne kunne lave mit eget og selv styre hvad der skal ske. 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Seb4700:

Jeg har altid gerne ville have mit eget, da der måske er lidt mere frihed i det.. Jeg vil gerne kunne lave mit eget og selv styre hvad der skal ske. 

Det kan jeg sagtens følge dig i.

Om der er mere frihed i det kan diskuteres, da du sjældent - hvis du går helt ind i det - har fri når du stempler ud. Den mindre frihed du eventuelt for, skal så helst opvejes af, at det du laver er noget du synes er sjovt og spændende at bruge al din vågne tid på.

Det der så er det problematiske i, at spørge andre til råds om hvad man skal kaste sig over er, at du måske ikke finder den glæde i at bruge de mange timer på det, når det kommer til stykket.

Hvis det der tiltaler dig er friheden ved at have dit eget, så kan du jo starte med noget mere servicebaseret. Det gør at du slipper for at have varelager, kapital og i sidste ende, hvis du ikke gider det alligevel, så er det bare at lukke ned.

Nu ved jeg godt at det måske er håbløst gammeldags og dybt analogt, men hvad med at tilbyde villavejene i området at få luget i haven eller slået græs, eller (lokale) firmaer at få uddelt deres flyers i byen.

Der kan du jo selv styre arbejdsbyrde og tidsforbrug.

Hvis du så bliver kendt som en stabil og reel person, så kommer du måske i snak virksomheder der kan tænde en gnist i dig på et specifikt område, så du finder ud af hvad du virkelig brænder for at lave / sælge.

Tommy

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)