Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg leverandører?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske et lidt underligt spørgsmål men here goes: Jeg har længe gået med tanker om at starte en webshop med salg af boliginteriør, som adskiller sig fra andre shops med de gængse mærker. Jeg har mulighed for at få hjælp med alt det tekniske vedr. hjemmeside og markedsføring arbejder jeg med til daglig så den del er dækket ind, men det store spørgsmål er: hvordan finder jeg og kommer i kontakt med leverandører af produkterne? Jeg har googlet og googlet men ikke fundet svar, er der nogen herinde der kan give tips til eller svare på, hvordan sådan noget foregår/kan foregå i praksis? 

Tak :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

At finde de rette leverandører er noget af det sværeste - og vigtigste - for en virksomheds succes. Jeg har selv brugt adskillige måneder, dage, timer, nætter på dette.

Du skal finde en der kan levere de rette produkter til de rette priser, men de rigtige vilkår. Det er jo hele dit konkurrencegrundlag at kunne finde de rigtige samarbejdspartnere.

Én metode kunne være at kigge udenfor de danske grænser. Tyskland, England, Østeuropa etc. Ulempen er at det nok er nødvendigt at købe lidt større mængder for at du kan få det til den rette pris - også fragten taget i betragtning.

Er du heldig og finder en sulten grossist / producent, så kan det være du kan være heldig at de tilbyder dropshipping...

Held og lykke med det hele :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 4. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tusind tak for dit input - må jeg spørge hvordan du rent praktisk gjorde, da du stod i samme situation? Vidste du hvilke produkter du søgte, googlede du, kendte du nogen eller noget helt fjerde? Jeg har jo en idé om hvordan produkterne skal se ud, men hvordan jeg finder leverandører i forskellige dele af verden, der producerer netop disse produkter er mig lidt af en gåde. I øvrigt rigtig fedt at få et svar herinde, det giver gå-på-mod :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange måder at finde leverandører på men det er langt fra noget let opgave at finde gode og unikke leverandører.   hvilken metode man anvender afhænger rigtigt maget af hvad produkt type der er tale om.  Her kan nogle forskellige muligheder som du kan prøve.

Prøv f.eks at tage på en international fagmesse for boligindretning / design / brugskunst

Fagblade 

Indkøbsguides f.eks www.kompass.com eller www.wlw

branche organisationer vil ofte have kunne levere medlemslister eller branchespecifikke guides.

Få inspiration i udenlandske interiør butikker eller  kunst / design museer

Mvh

Ravn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input :-)

Tilmeldt 4. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der er andre der har input så hører jeg meget gerne fra jer :-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)