Hej Amino'er Jeg søger en partner til eksisterende og etableret webshop med salg af blæk og toner til printer, accessories og kontorartikler. (Inkeurope.eu) En evt. partner skal være med til at åbne eksisterende webshop op i Tyskland. Hjemmesiden har været i drift i Sverige de sidste 3 måneder, hvor vi p.t har kørt godt 800 kunder igennem butikken - Omsætningen er stigende. PT har jeg brugt 400.000 kr af egne opsparede midler for at realisere hjemmeside/varelager m.m. (Virksomheden er gældfri) Vi har eget varelager i Kruså ved grænsen til Tyskland - derfra sender til konkurrencedygtige priser. Vi har eget import-setup fra Kina i samarbejde med et større firma som sælger samme produkter i Danmark. Jeg søger en arbejdsom partner som: - Kender Tyskland (både kulturen og e-handel) -Har det selvstændige "drive" -Lave SEO, teksforfatning, linkbuilding, prissammenligningsider m.m -Besvare mails fra kunder som henvender sig. -Vil arbejde hårdt for at opnå resultater på et meget konkurrencepræget marked Jeg tilbyder: -Et spændende projekt med potentiale -Et "færdigt setup" som skal videreudvikles -En evt anpart af virksomheden. Hvis ovenstående lyder som noget for dig, må du gerne henvende dig for yderlige informationer. God dag, Med venlig hilsen Tomas Larsson Tlf. 30724067 thomas@inkeurope.eu |
Søger partner til nyetableret webshop i Tyskland
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)