Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabssystem der også kan håndtere produktion/lager

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedrørende C5 og Dynamics NAV så vær lige opmærksom på, at C5 og andre tidligere Damgårdprodukter udfases indenfor en nærmere årrække; Dynamics NAV vil være primære økonomi system i fremtiden. Nuværende version 2013 kan lejes online eller benyttes på sin egen server. Versionen har et særdeles omfattende produktions modul som bestemt kan leve op til forventningerne ligesom versionen også har en "Produktions styring Light" som er noget letter at gå til.

vh
Rainer

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Har lige været i dialog med C5

Den nye version af C5 2014 har ikke den funktionalitet du skal bruge der skal du bruge Navision til 550/700 kr/md pr bruger eller bruge C5 2012 Advanced til 400kt/bruger.

Support for C5 2012 slutter i 2018

Som nævnt er jeg selv i samme overvejelser, omend ikke samme sted lige nu.

Jeg skal først bruge lager/stykliste/batchinformationen om ca 1-1½ år. Jeg har netop talt med en af leverandørvirksomhederne. Jeg har forsøgt at blive klog på de forskellige muligheder og ser ikke andre gode alternativer end en eller anden form for C5/Navision.

C5 2014 er nyere og lettere at gå til. Når vi skal bruge Navision (stykliste mv funktionaliteten) kan vi købe en 700kr bruger + 300kr brugere der kun kan lave 3 ting i databasen om dagen. Finans/Bogholderi skal have fuld adgang men andre kan blot have den snævrer adgang. 

Vi vælger at gå med C5 2014 (plus gratis kursus) indtil vi skal bruge det mere avancerede og så hopper vi nok på Navision. Alternativt har C5 rigtig gode eksportfunktioner.

MVH jens

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Pedersen:

Itnvision har lavet en app til e-conomic som kan håndtere produktioner. Appen er et lille tillægsmodul som bliver integreret ind din e-conomic brugerflade som et ekstra faneblad.

Du vil have mulighed for at kunne tilføje dine produktioner med tilhørende undervarer (ingredienser) i appen. Der vil være mulighed for at lave forskellige versioner af en produktion. Ved produktion-start kontrollere appen om du har tilstrækkelig nok med varer på lager i e-conomic for at kunne gennemføre produktionen.

Hej Jens

Jeg vil gerne lige henvise til det indlæg jeg lavede tidligere omkring problemstillingen.

Udover produktions håndtering findes mulighederne for styring af styklister og batchinformation (batchstyrings appen er ved at blive testen af e-conomic) - alle funktioner købles sammen til et faneblad som styres inde fra e-conomic brugerflade.

Det vil koste lidt at få oprettet licensen og et årsabonnement (prisen afhænger selvfølgelig af hvor mange funktionaliteter man gerne vil have med) også har du mulighed for at oprette og lave alle de styklister og batches man vil..

Så det er ikke fordi muligheden ikke er der når man snakker e-conomic..

Du/i er velkommen til at skrive til mig mhp@itnvision.dk hvis det er sådan du gerne vil høre mere eller have en test af de forskellige funktion/apps.

Mvh

Morten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg er med på at det er en gammel tråd det her, men ville nu alligevel lige nævne Dinero, som er kommet til, efter tråden er startet. De fleste Amino-brugere kender nok allerede Dinero, men hvis ikke, kan det nævnes at det er et regnskabsprogram med 150+ integrationer, herunder syv forskellige til lagerstyring.

Mvh
Tobias

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)