Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

test af program

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

vi søger test-feedback på Det Gode Program. Tjek www.engodsag.dk
Håber I vil skrive hvad I oplever med programmet.

VH Jonathan.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:20

Hej

Jeg har haft hentet programmet ned og har slettet det igen...

Da jeg læste omkring programmet, fik jeg forventningen af at det lå i browseren ligesom google toolbar og herved viste om butikken støtter det gode program!
Men man skulle åbenbart handle igennem programmet og at støtte...

På det måde bliver det meget svært at sammenligne priserne i butikkerne med andre på markedet, når man skal handle igennem et specielt program og ikke direkte via en browser på nettet.

Så nu smutter jeg bare forbi jeres hjemmeside, når jeg skal købe noget på nettet... Men sammenligner altid priser, det er jo oftest grunden til at man handler på nettet!

/Brian
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:38
Hej Brian,

det behøver man skam ikke. Programmet ligger blot passivt på computeren og er kun aktivt, når du besøger én af de 272 virksomheder, som bakker op. Du kan altså blot søge efter varer, som du normalt gør - i alle nettets butikker. Og f.eks. gå efter prisen. Kommer du ind på en velgørende butik, registrerer programmet støtten - ellers ikke. Så du behøver ikke gå via programmet, men vælger selv om du ønsker det. Du kan shoppe som du plejer, men støtter så også, når dit valg falder på en butik, der samarbejder med ENGODSAG.DK.

VH Jonathan.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:59

Ja, det lyder altså smart!

Jeg må hellere forsøge mig igen...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)