Hej alle mvh
|
Jeg er usikker på hvornår det skulle have interesse blot at søge på ordet aftershave på google...tror ikke folk tester aftershave i blinde på nettet.
Det jeg mener er, at hvis man er usikker på hvilken man bør købe, så vil man gå et sted hen hvor man kan dufte de forskellige mærker. Når man kender sine preferencer vil man gå på google og lede efter det eksakte navn på den aftershave man søger.
Men det er ulogisk at søge efter det på google, derfor har google meget få søgninger. Skulle man bruge det billigst muligt ville man jo nærmere vælge at gå til en prissammenligningsportal (er det eet ord?lol) eller ebay amazon osv. Dvs. salget af denne type vare vil ofte ske uden googles viden.
Svaret må derfor være at du ikke skal bruge for meget energi på SEO optimering, du skal hellere fokusere på at kunne sælge til den rette pris, og så skaffe besøg fra pricerunner, Kelkoo ect. Hvis ikke du kan sælge til samme priser som de andre, så bliver det nok ikke nemt for dig, men så må du jo finde andre måder at profilere dig på...f.eks. direkte reklame til lokale sportsklubber osv. nogen gange vælger folk en lidt dyr løsning for at støtte lokalt erhverv.
Jeg vil sige at hvis du vil sælge aftershave alene, så bør du have et stort udvalg...ellers skal du have udvalg af beslægtede varer. Men jeg har ikke altid ret, og jeg tror ikke der er noget entydigt svar på det her.