Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside fra dansk til norsk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi skal have en version af vores side på norsk. Så vi kan gå ind på det norske marked. Hvordan gøres dette bedst muligt?

Vi kan ikke lave en ny url med nyt navn da det betyder endnu en indløsningsaftale, hvilket vi ikke gider. Vi ville dog gerne have vores navn på norsk, men det går vi ud fra ikke er muligt så?

Hvordan får vi oversat siden, så den er oversat på en god og velfungerende måde? Hvem gør dette?

Er der andre ting vi skal vide når vi går ind på det norske marked?

Mvh.

Mikkel

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:22

kan i ikke bibeholde betalings løsning hvis i placere shoppen i et subdomaine

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 09:30

Hej Mikkel

Lyder spændende.. Jeg bor i Norge, hvis i får brug for lidt input, så sig til. :-) Held og lykke med projektet.!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:31

Mikkel288:
Hvordan får vi oversat siden, så den er oversat på en god og velfungerende måde? Hvem gør dette?

Maria oversætter til/fra norsk fast for flere firmaer allerede - så kontakte hende via hjemmesiden her .

Der er sommerferie fra studierne, så hun kan sikkert give dig et godt tilbud. :)

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 15:03

Wordpress Support:

kan i ikke bibeholde betalings løsning hvis i placere shoppen i et subdomaine

Jeg er ikke helt kalr over, hvad et subdomaine er, men jeg vil lige undersøge det.

Jeg snakkede med nets og de sagde bare, at hvis vi fik en ny url skulle der en ny aftale til.

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 15:04

dehm:

Hej Mikkel

Lyder spændende.. Jeg bor i Norge, hvis i får brug for lidt input, så sig til. :-) Held og lykke med projektet.!

Jeg vil meget gerne hænge dig op på det :), jeg skiver nok til dig når vi er færdige, så kan det være du vil kaste et hurtigt blik på vores side og se, om det er noget der for dig ikke giver mening.

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 15:05

Jesper Laugesen:

Mikkel288:

Maria oversætter til/fra norsk fast for flere firmaer allerede - så kontakte hende via hjemmesiden her .

Der er sommerferie fra studierne, så hun kan sikkert give dig et godt tilbud. :)

Mange tak, jeg skriver til hende med det samme.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 15:36

du kunne eks placere shoppen i

ditdomain.dk/no/

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:24

Mikkel288:
eg vil meget gerne hænge dig op på det :), jeg skiver nok til dig når vi er færdige, så kan det være du vil kaste et hurtigt blik på vores side og se, om det er noget der for dig ikke giver mening.

Det er du meget velkommen til :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)