Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan du lave min Webside? og hvad koster det?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :-) 

Jeg har et koncept som heder NemRabat. Jeg ville godt have lavet websiden helt om. der skal også nyt betalings system (quickpay) og alt skal være nyt der inde. 

det er meget enkelt det som siden skal kunne ville jeg mene. det skal bare være flot og nemt at finde ud af på siden.

hvad er NemRabat og hvad skal siden kunne?

NemRabat er et kort som man kan bruge i sit lokal område lige nu kun Slagelse og snart Næstved. men i kan læse hvad det handler om på den nuværende side www.nem-rabat.dk .

okay på siden skal man kunne klikke 3 steder (køb kort) (Rabatter) (om os) når man køre musen over rabatter skal der kommer Næstved og Slagelse frem som kategorier. og efter der skal man kunne vælge hvad for en kategorier man ville se rabatter inde for lige som på siden nu. se billed Smile

.

nu kommer det svære nok jeg ved det ikke da jeg ikke har lavet en side før :-) 

men der skal være en database som alle som har tilmeldt sig og betalt kommer ned i. hvor der skal stå hvor de bor hvad de heder medlems nr. og hvornår de skal have et nyt kort for betalings systemet trækker nemlig selv 99kr vært år hvis de ikke har meldt dem fra også skal jeg vide hvornår det nye kort skal senes fordi det gæller hun 1 år. 

kan dette lade sig gøre for en fornuftig pris. ?

Mvh. Christian Emil Larsen 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)