Jeg har brug for hjælp til at finde fokus,,, Nyt Layout, visitkort, brochure, GoCard, idéer til markedsføring...
i første omgang til min rygestopvirksomhed www.rygestopnu.dk
Jeg er gået i stå,,,
mine evner rækker ikke til at lave det selv, så jeg har brug for hjælp til det...
Det SKAL, være til en overkommelig pris, eks. i etaper,,, første etape er fokus og layout, så jeg kan få lavet hjemmesiden i den rigtige farve, med det rigtige udtryk, og visitkort og andet,,, samme...
Overkommelig pris, betyder f.eks max kr. 200,- i timen
Mvh. Lasse Brahe
www.lassebrahe.dk
www.rygestopnu.dk
Jeg synes at alt din tekst er fremragende og man har nemt ved at finde rundt på dit website... plus for det...
men du har ret, du mangler et godt logo... et forvrænget billede af et hav og så en mærkelig typografi hen over... det ser uprofessionelt ud...
Jeg vil godt tilbyde min hjælp, men jeg bor i vestjylland... så et face to face møde kan nok ikke blive aktuelt...
Hvis det ikke er noget problem for dig at tage den over mail eller telefon, så vil jeg godt hjælpe med at skabe et gennemgående design layout... Hvis du er interesseret, er du velkommen til at skrive på contact (@) mbitcenter - dk, så kan du fortælle nærmere om dine tanker og ideer og ud fra det kan jeg lave nogle forslag...
Hvis du ikke har fået en anden hjemmeside endnu kan jeg tilbyde noget som den her billigt der skal selvfølgelig alt dit indhold på og så skal den optimeres lidt men så har du en mere til overvejelse :)
http://www.alter.frac.dk/ryge/TEST-SIDE.html
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.