Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank N/A efter 6 mdr, gør jeg noget forkert?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en blog, etlivsomordblind.dk som jeg nu har skrivet på siden januar 2014. Der er bare det problem at jeg stadigvæk har en PR på N/A når jeg kigger igennem seoquake. Jeg ved godt folk siger det ikke betydere så meget, men at den ligefrem skal være N/A, og ikke bare 0 er jeg lidt forviret over.

Jeg har ikke så meget erfaring inden for SEO og alt det der, og det er derfor jeg ville hører om det er fordi jeg har gjort noget helt forkert? Jeg ha nogle ok indgående links, så det kan ikke være fordi ingen har linket på min blog. Men jeg skal selfølgelige ikke gøre min klog på enmet!

Mvh
Jesper Sehested  

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sehested Jensen:
Jeg ved godt folk siger det ikke betydere så meget

Toolbar PR har aldrig været andet end en middelmådig indikator - og meget tyder på, at Google er ved at udfase konceptet totalt.

Du kan derfor trygt fokusere på andre metrics, som rent faktisk har betydning: Rankings, trafik, konverteringer m.m.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Jakob, så giver jeg ikke bruge tid på det mere :)

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sidste pagerank update var i december 2013. Noget uventet, da mange havde lagt den i graven. 

I år har der ikke været nogen, og det er et godt spørgsmål om der kommer.

Det er meget bedre at fokusere på linkdata - PR er jo trods alt et udtryk for styrken af indgående links. Så vil du følge med kan du bruge Majestic SEO, Ahrefs eller lignende.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)