|
Hej Jeg sidder for første gang og skal indberette skat for min virksomhed for regnskabsåret 2013. Der er frist den 01/07 og jeg er som sådan klar til at indtaste alle mine oplysninger. Desværre er min selvangivelse ikke indstillet til at være udviddet- Det var jeg ikke klar over at man skulle ændre i. Er der en mulighed for via tast selv at gøre det til en udviddet selvangivelse? Alternativt tænkte jeg at indberette manuelt via print selv selvangivelse, men det ser ud som om jeg er omfattet af digital pligt, da jeg er selvstændig erhvervsdrivende (enkeltmandsvirksomhed) Jeg er bange for at jeg først får svar den første juli, overskrider jeg da fristen hvis jeg først indberetter den første juli, eller er det til og med den første jeg kan indberette? Jeg håber på at få et hjælpende svar. Mange tak :) |
Per det er fint du forsøger at hjælpe, men hvad er det for en tone du gør det med?
Hvis du føler trådstarter selv burde havde fundet svaret, er da ingen grund til du bruger tid på et indlæg med en så negativ vinkel. Du kunne blot undlade at svarer.
Husk fordelen ved trådstarters indlæg er at tusindvis af andre iværksættere kan få glæde af svaret og dermed undgå samme fejl.
Bliv gratis medlem