Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne osv..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. 

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside, men hvordan? Kender I nogen gode sider man kan få billige og sikre domæner og webhoteller?

Mvh Marcus. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 19:17

Meebox.dk er et helt fornuftigt sted :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:44
Jeg bruger selv unoeuro og er meget tilfreds. Men nu spørger du jo lidt om to ting. Hvordan man laver en hjemmeside er jo et lidt mere omfattende spørgsmål end valgt af host.
Tilmeldt 23. Jun 14
Skrevet kl. 20:04

Hvordan skal jeg forholde mig til valg af mængde gb og gb-trafik?

Mvh Marcus. 

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 20:11

Til at starte med = Så lidt som muligt. Indtil du finder du om at du vil lave i det hele taget bliver en succes eller ej.

Du kan altid opgradere.

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:11

Hej Marcus,

Det afhænger helt af den hjemmeside du skal lave. Jeg tror dog til 99% af alle folk der laver deres første hjemmeside er den mindste pakke mere end rigeligt. :)

Tilmeldt 23. Jun 14
Skrevet kl. 20:17

Er godt i gang med en webshop, så den skal jo kunne klare at der er mange mennesker online på samme tid. Ved godt det ikke sker til at starte med, men senere i fremtiden. Så, er den mindste pakke stadig nok?

Mvh Marcus.  

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:21

Hvis du laver en webshop skal du også huske at sørge for din webhost understøtter det CMS du bruger. Det er faktisk lidt vigtigt :)

Indtil videre skal du ikke tænke så meget på at din webshop får driftproblemer på grund af for mange besøgende. De fleste billige løsning tror jeg kan klare omkring 25 processer på samme tid uden belastning. Det vil sige 25 mennesker der på præcist samme tid trykker på et link på din side.

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 20:24

Vil klart anbefale meebox og prestashop da det er gratis på prestashop og så kan du altid opgradere og meebox har en god oppe tid der kan klare mange på din side. :) 

Tilmeldt 23. Jun 14
Skrevet kl. 21:16

Tak for svarene. Alle sammen vil jeg kigge lidt på. 

Det der Pretashop, er det sikkert, nemt, problemfrit, godt osv.? 

Mvh Marcus.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)