Det kan sagtens løses med S2Member sammen med f.eks. Contact Form 7 til formulardelen. Vi er selv ved at lave en større løsning hvor vi bruger præcist disse 2.
Jeg kigger med her.. Søger selv noget lignende, må dog gerne koste penge og ikke være en gratis version.
Er kommet forbi dette, men ved ikke om, det er dette du søger? - der kan oprettes brugere, skjules indhold og du kan lade brugere "oprette sig" og derefter skal du først bekræfte deres oprettelse for at de kan få adgang til ....
Opsætningen kan måske være lidt kompliceret hvis man ikke er helt så god i Wordpress. Jeg vil dog til hver en tid anbefale S2 fremfor det andet du linkede til. S2 har været på banen i lang tid og bliver løbende opdateret af et udviklerteam. Køber du Pro udgaven har du ydermere rigtig god support.
Det kan også være at det er Over-kill i forhold til det du skal bruge det til. Hvis du kan forklare lidt nærmere hvad dit projekt er skal jeg gerne fortælle dig hvad den bedste løsning vil være. Samtidigt kunne jeg også vise dig hvad vi har lavet med S2. Hvis du ikke vil uddybe det her i forummet kan du også sende en mail på hello@luevit.com
Jeg skal blot have en enkelt eller to sider, som kun kan ses af folk, som er logget ind. De skal bestille et logind, som jeg så sender eller bekræfter deres logind forespørgsel. Det er mere eller mindre det :)