Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Login område for partnere (Wordpress)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Nu har jeg søgt og søgt, men ikke fundet det helt rette tool. Måske i kan hjælpe.

1. Jeg ønsker at oprette et område på et wordpress site (Måske 2-10 sider) som kun kan tilgåes ved login. 

2. Hvis man ønsker adgang skal man udfylde nogle informationer, og hvis man må få adgang sender jeg login til partneren senere.

Problemet jeg løber ind i via diverse plug-ins er at den laver en bruger med det samme, og selv sender ud til partneren, 

men jeg vil gerne kunne godkende hvem som får adgang.

Kender i et plugin som kan løse dette? (Må meget meget gerne være en free version)

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:10

Hej,

Det kan sagtens løses med S2Member sammen med f.eks. Contact Form 7 til formulardelen. Vi er selv ved at lave en større løsning hvor vi bruger præcist disse 2.

Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:45
Jeg kan nok godt hjælpe dig, men det kan først blive i weekenden.
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:54

Jeg kigger med her.. Søger selv noget lignende, må dog gerne koste penge og ikke være en gratis version.

Er kommet forbi dette, men ved ikke om, det er dette du søger? - der kan oprettes brugere, skjules indhold og du kan lade brugere "oprette sig" og derefter skal du først bekræfte deres oprettelse for at de kan få adgang til ....

http://codecanyon.net/item/privatecontent-multilevel-content-plugin/1467885

Tilmeldt 14. Jun 14
Skrevet kl. 16:59

Michael:

Jeg kigger med her.. Søger selv noget lignende, må dog gerne koste penge og ikke være en gratis version.

Er kommet forbi dette, men det er vist ikke helt, hvad der er brug for.

http://codecanyon.net/item/privatecontent-multilevel-content-plugin/1467885

Hej Michael,

Jeg har ikke selv arbejdet med det plugin du nævner der, men som jeg sagde før kan S2member varmt anbefales. Du kan se alle funktioner her:

http://www.s2member.com/framework/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 17:03

Det ser en smule kompliceret ud? - hvor bruger venligt er S2Members kontra det andet jeg fik nævnt?

Vh.

Michael

Tilmeldt 14. Jun 14
Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opsætningen kan måske være lidt kompliceret hvis man ikke er helt så god i Wordpress. Jeg vil dog til hver en tid anbefale S2 fremfor det andet du linkede til. S2 har været på banen i lang tid og bliver løbende opdateret af et udviklerteam. Køber du Pro udgaven har du ydermere rigtig god support.

Det kan også være at det er Over-kill i forhold til det du skal bruge det til. Hvis du kan forklare lidt nærmere hvad dit projekt er skal jeg gerne fortælle dig hvad den bedste løsning vil være. Samtidigt kunne jeg også vise dig hvad vi har lavet med S2. Hvis du ikke vil uddybe det her i forummet kan du også sende en mail på hello@luevit.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 23:06

Hej Luc J.

Jeg skal blot have en enkelt eller to sider, som kun kan ses af folk, som er logget ind. De skal bestille et logind, som jeg så sender eller bekræfter deres logind forespørgsel. Det er mere eller mindre det :)

Ser gerne, hvad du har præsteret med plugin'et :)

Vh.

Michael

Tilmeldt 14. Jun 14
Skrevet kl. 23:09

Hej Michael,

Send gerne en mail på førnævnte adresse, så kan jeg sende dig et link og login oplysninger til at snuse lidt rundt. :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)