Er du sikker på de selv skal sælge den på deres EGEN hjemmeside, hvor prisen har været angivet i 6 uger? Markedspris er vel også hvis man kan henvise til andres shops (som din egen) hvor de har haft en fast pris i 6 uger. Eller tager jeg fejl?
WWW.YOINK.DK - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk
Er du sikker på de selv skal sælge den på deres EGEN hjemmeside, hvor prisen har været angivet i 6 uger? Markedspris er vel også hvis man kan henvise til andres shops (som din egen) hvor de har haft en fast pris i 6 uger. Eller tager jeg fejl?
Ahh det du tænker på, er om de må kalde det "tilbud", og ikke så meget hvad der udgør markedspris. Nevermind.
WWW.YOINK.DK - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk
Du kæmper mod vindmøller og du får intet ud af gå og gruble over hvad en konkurrent på et deal nu gør.
Lad dem dog have denne og brug tiden på at bearbejde dit marked i stedet.
Ps. syntes det er en smule sjovt, du bruger tid på at pege finger af andre, for jeg kunne jo vende den rundt og spørge dig om dine priser er de reele markedspriser eller om dine produkter bare er knock off produkter og kopier/efterligninger af Hay produkter.
Som de andre hentyder bør du koncentrere dig mere om dine egne produkter.
Jeg er selv i en branche hvor mine konkurrenter sælger mit produkt billigere. Men jeg har stadig en del kunder, der gerne betaler lidt ekstra for god service.
Så gang i markedsføringen og luk øjnene for hvad andre tager, medmindre du vælger at matche deres tilbud.