Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg håber meget i kan hjælpe mig .

jeg drømmer om at starte mit eget mærke af børnetøj. Indtil videre syer jeg selv tøjet, og sælger det via en side på facebook. Men jeg er ved at få lavet hjemmeside, så jeg kunne godt tænke mig at få produceret mit tøj - da min drøm er at sælge til butikker også er det ikke realistisk at selv sy tøjet :) 

derfor ville jeg høre om nogen kunne hjælpe mig med hvordan sådan en opstart af produktion finder sted ?  

Jeg har selv den fordel at jeg kan sy prøver, som produktionen kan laves ud fra. 

Men hvis jeg får produceret i udlandet, skal jeg så selv skaffe stoffet fra en forhandler og mærker til at sætte i tøjet ? Eller er det mulig jeg selv designer selve stoffet også ? 

Håber meget i kan hjælpe 

Liv Frederiksen

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:00

Hej Liv

Jeg har en god veninde i Kina som ejer en super tøjfabrik. Kvaliteten af arbejdet er helt i top og hun kan sagtens hjælpe dig igennem hele processen fra sourcing af materialer til at arrangere billig fragt til DK. Typisk accepterer hun ordrer fra 50 stk. pr design.

Send mig en privatbesked eller email på jensAngeljanus-as.dk hvis du vil høre mere.

Mvh Jens

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:54

Hej Liv,

Hvis du vil producere din kollektion prisbilligt i Polen, lige fra starten med prototyper, samples, og serieproduktion når du finder ordrer, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl  Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen som kunne hjælpe dig til at starte din egen kollektion prisbilligt i Polen, og sælge det over hele verden.

Som et medlemsland af det Europæiske Fællesskab, Polen er forpligtet til at overholde copyrights loven, og de polske myndigheder gøre en stor indsats til at loven bliver overholdt. Det kan være det modsatte hvis du producerer sin kollektion i Asia eller i Turkiet. Hvis du producere din kollektion hos os i naboladet Polen, så føler du ligesom det var i Danmark, bare meget billigere. Og så få du en gratis rådgivning af mig i prisen.

Mvh.

Leszek 

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:57

Hej Jens. 

Jeg er selv en ung kvinde der gerne vil starte inkøb fra Kina.. Jeg har nogle ideer med det tøj jeg gerne vil sælge.. Problemt er bare at det er svært at finde producenter fordi Kina som du nok ved... Jeg håber du kan hjælpe mig.. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)