Hej, jeg håber meget i kan hjælpe mig . jeg drømmer om at starte mit eget mærke af børnetøj. Indtil videre syer jeg selv tøjet, og sælger det via en side på facebook. Men jeg er ved at få lavet hjemmeside, så jeg kunne godt tænke mig at få produceret mit tøj - da min drøm er at sælge til butikker også er det ikke realistisk at selv sy tøjet :) derfor ville jeg høre om nogen kunne hjælpe mig med hvordan sådan en opstart af produktion finder sted ? Jeg har selv den fordel at jeg kan sy prøver, som produktionen kan laves ud fra. Men hvis jeg får produceret i udlandet, skal jeg så selv skaffe stoffet fra en forhandler og mærker til at sætte i tøjet ? Eller er det mulig jeg selv designer selve stoffet også ? Håber meget i kan hjælpe Liv Frederiksen |
Hej Liv
Jeg har en god veninde i Kina som ejer en super tøjfabrik. Kvaliteten af arbejdet er helt i top og hun kan sagtens hjælpe dig igennem hele processen fra sourcing af materialer til at arrangere billig fragt til DK. Typisk accepterer hun ordrer fra 50 stk. pr design.
Send mig en privatbesked eller email på jensjanus-as.dk hvis du vil høre mere.
Mvh Jens