Jeg har udvidet We Speak Posters der før kun var plakater til nu også at fungerer som grafisk bureau da vi efterhånden begyndte at udføre mange grafiske opgaver for private og virksomheder. Hvad syntes i om selve siden?
Din første tekst lige over anbefalingerne er for lille i min optik, da den forsvinder mellem den større tekst på jeres bannere osv.
Den første anbefaling, hvor i viser topbanner og sidebanner fik mig til at tro at i prøvede at vise en side, men manglede hovedsiden derfra. Måske sætte noget ind der fylder hullet.
Det ville også være velkomment med en lille tekst om hvad i har lavet, og hvorfor kunden elsker designet. (under hvert design.)
Jeg synes også, at siden er meget overskuelig og har rene linjer.
Det eneste jeg dog tænker på er, at man ikke husker siden og at den måske er lidt for anonym og neutral.
Hvis jeg var et grafisk bureau, der virkelig kunne mit håndværk og skulle have min egen hjemmeside som profil ud af til, så ville jeg virkelig blære mig på min side.
Jeg ville lave et eller show off design, hvor den besøgende ikke andet end kunne tænke:" WOW!" - Dem her må jeg have til mit projekt!
Hvis jeg var et grafisk bureau, der virkelig kunne mit håndværk og skulle have min egen hjemmeside som profil ud af til, så ville jeg virkelig blære mig på min side.
Det kan jeg godt tilslutte mig. Der er selvfølgeligt en risiko for at det kommer til at drukne i alt muligt, men muligheden er der også for at kunne "show, dont tell it".
Der er måske lidt underspillethed og beskedenhed, som skal tones ned for.