Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og fysisk dankortterminal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender til integration af fysisk dankortterminal (yomani) og webshop (eller bare en PC)?

Vi har en sådan terminal og vil gerne have den til at spille sammen med webshop (woocommerce). 

Mvh.

David

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er selve dankortterminalen, du vil have til at snakke sammen med din webshop, så kan det ikke lade sig gøre. Der skal du have en aftale med Nets/teller til din webshop.

Er det derimod dit lagersystem, så kan man højst sandsynlig få kodet et eller andet, som kan sende data mellem din webshop og lagersystem.

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg vil bruge webshoppen, som POS. (der skal også online betaling ja)

Kunderne i vores fysiske butik, skal ikke stå og fumle med deres kortoplysninger for at betale, men blot sætte kortet i dankortterminalen og trykke deres pinkode

Det havde bare været optimalt, hvis webshoppen kunne give besked til terminalen, hvad kunden nu engang skal betale.

Jeg tror helt sikkert det kan lade sig lade sig gøre. Jeg ved at der findes software hvor man giver kommandoen fra PC'en, og beløbet så kommer frem på dankortterminalen, nøjagtig ligesom en moderne kasseløsning.

Er her mon ikke nogen, som kunne hjælpe med denne opgave, eller evt. har en anden idé, der kan lette vores hverdag :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)