Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsservice i Lyngby, Holte, Ballerup, Herlev. Nye afdelinger, nye tilbud :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Vi er så heldige at vi har fået åbnet nogle nye afdelinger  Aktiv 3. Nu laver vi også ejendomsservice ( trappevask, snerydning, viceværtservice osv ) i forstæderne til københavn. Tidligere lavede vi kun ejendomsservice INDEN i selv København.

De områder vi nu dækker, og hvor DU, eller din boligforening kan spare 15 % på ejendomsservice, snerydning, trappevask og andre opgaver som en vicevært kan løse er i følgende områder.

Lyngby

Herlev

Ballerup

Holte

og ikke flere lige nu. Hvis du sender en mail til jh@aktiv3.dk og skriver at du har sent vores tilbud på ejendomsservice på Amino, kan du opnå de 15 % `s rabat. Vores generelle priser på ejendomsservice kan du se her : http://www.aktiv3.dk/ejendomsservice-koebenhavn/

Jeg besvarer meget gerne spørgsmål i måtte have til vores ejendomsservice, enten på mailen, eller her i tråden.

Hav en fortsat helt igennem fantastisk dag. Og 1000 tak til Amino som har hjulpet Aktiv 3 fra at være nul og niks til at kunne brødføde flere forskellige mennesker efterhånden :)

Mvh

Jimi Hove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Hav en fortsat helt igennem fantastisk dag. Og 1000 tak til Amino som har hjulpet Aktiv 3 fra at være nul og niks til at kunne brødføde flere forskellige mennesker efterhånden :)

Mvh

Jimi Hove

Jamen hjertelig tillykke med det. Det er stort, at du har formået at udvide firmaet i hårde tider.

Hvordan har Amino, fået dit firma fra at være nul og niks til det som det er i dag. Det er dit hårde arbejde :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:33

Tak for det :)

For det første blev jeg taget vel imod som iværksætter. Jeg har vidst altid været en iværksættertype, men aldrig rigtigt blevet støttet i det. Derfra hvor jeg kommer fra, fejrer man når man har fået førtidspension, lidt ligesom Yahya Hassan snakker om, bare med danskere ;)

Nå, men jeg blev taget vel imod og bekræftet i at det var okay at være mig. Derudover så lærte jeg seo fra de bedste: Thomas Rosenstand, Mikkel DeMib og flere andre. Nogle er knap så aktive mere, så derfor nævner jeg dem ikke.

Jeg har også et svagt hjerte for folk der kæmper med kniven for struben, og det kan man altid finde herinde , en masse spændende historier.

Jeg er her desværre ikke så meget mere, da jeg skal passe min forretning, og samtidig er blevet bonusfar, har fået familie osv osv. Men jeg håber da at jeg stadig en dag finder overskuddet til at deltage noget mere herinde.

Og ja, jeg har bestemt også selv givet den en skalle, og tak for at se det, men uden andres hjælp er jeg ingenting.

:)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:38

Ps: Og undskyld jeg ikke fik nævnt Martin Thorborg. Vi er ikke enige i alt, og det er jeg ved Gud heller ikke med Rosenstand eller Demib ;). Men Thorborg har virkelig hjulpet mig, online, også. Vi er begge et par gamle smågadedrenge fra København ( med stort K) + at hans syn på forretning har jeg lært meget af. Specielt bogen E-Pusher betød meget for mig at læse, og forstå basic business off eller online

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:06

Lige en hurtig rettelse til jeres hjemmeside:
På forsiden (banner) har I 14 års erfaring med ejendomsservice. På http://www.aktiv3.dk/vicevaertservice-koebenhavn/ har I først 10 og derefter 11 års erfaring med viceværtservice - og fortæller, at ejendomsservice og viceværtservice er det samme.

Vælg et tal.   Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rie,

Tak for at opdage at der står forskellige årstal. Det gør der typisk som årene går, og noget af det er ikke rettet ind endnu. Vi startede i 1999 , og genstartede i 2009. Så er der lidt tal til dig der ;)

På et tidspunkt havde vi 8-10-11 års erfaring og så fortsatte tiden altså med at gå, så det senere blev til nu 15 år. Jeg holder ikke selv SÅ meget styr på det, men dejligt at du gør :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)