Hej Joakim
Jeg er glad for du kan bruge forslagene :)
Jo det vil du nok have ret i med en App, men så vil det bare være en god ide at få det udviklet både til IOS, Android og Windows Phone. Tror nemlig mange vil have glæde af det, og ikke kun IOS som mange vælger ;)
Grunden til jeg foreslog mail, var at alle lige kunne tjekke enten mobilen eller pc'en om der var noget nyt. Dermed kunne nogle ældre som går op i genbrug også være med, da jeres hjemmeside er simpelt bygget op, og få nye opslag i deres nærområde på denne måde.
Eventuel (hvis det ikke bliver for stort arbejde) kan i udvikle det både som en App der pusher nye opslag op, og som email, hvor folk selv kan vælge hvad de syntes er nemmest.
Men ihvertfald er det vigtigt at få lavet enten App (der også er en rigtig god ide, Hvis det kommer til de 3 mest populære enheder) eller mail system, og gøre det muligt at vælge hvilke postnumre/byer der er en mulighed når man får opslag, og hvor mange gange man ønsker det (f.eks. hver gang/hver 3. time/1. gang i døgnet)
Ellers kan jeg igen kun rose jeres ide, er temmelig sikker på det nok skal blive populært da det er en win-win situation for folk, og vil også selv være med, når der kommer nogle i mit område.
Mvh. Frede