Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flaskepant.dk - Nyt projekt søger feedback og respons

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:15

Hej Joakim.

Lyder som et mega fedt projekt, masser af positivitet og win-win! (-: Også rigtig fed hjemmeside. Held og lykke med det i fremtiden.

VH Jonas

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:16

Hej Joakim, det er et super fedt koncept i har fundet på og vil klart benytte mig af det :)

Umiddelbart mangler jeg (som afhenter pantflasker) mulighed for at få en mail når der dukker noget op i mit område. Så man kan skrive sig på med hvilke postnumre/byer man har mulighed for at afhente, og derefter modtage en mail når der dukker noget op ;)

Dermed behøver jeg ikke gå ind på hjemmesiden hver dag for at finde ud af det inden nogle andre, om der dukker noget op i mit område.

Ellers meget god hjemmeside, og dejlig nem at kunne logge ind, samt muligheden for at se ca. værdien af flaskerne, hvor og hvornår de kan afhentes osv. 

Held og lykke med hjemmesiden :)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:07

Sjovt tiltag - held og lykke!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 20:41

Hej Frede

Tusinde tak for kommentarerne, virkelig gode forslag :) 

OG tak til jer andre også.... 

Frede, ville det ikke være nemmere med en App ? Der pusher nye opslag i dit nærområde ?

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:08

Hej Joakim

Jeg er glad for du kan bruge forslagene :)

Jo det vil du nok have ret i med en App, men så vil det bare være en god ide at få det udviklet både til IOS, Android og Windows Phone. Tror nemlig mange vil have glæde af det, og ikke kun IOS som mange vælger ;) 

Grunden til jeg foreslog mail, var at alle lige kunne tjekke enten mobilen eller pc'en om der var noget nyt. Dermed kunne nogle ældre som går op i genbrug også være med, da jeres hjemmeside er simpelt bygget op, og få nye opslag i deres nærområde på denne måde.

Eventuel (hvis det ikke bliver for stort arbejde) kan i udvikle det både som en App der pusher nye opslag op, og som email, hvor folk selv kan vælge hvad de syntes er nemmest. 

Men ihvertfald er det vigtigt at få lavet enten App (der også er en rigtig god ide, Hvis det kommer til de 3 mest populære enheder) eller mail system, og gøre det muligt at vælge hvilke postnumre/byer der er en mulighed når man får opslag, og hvor mange gange man ønsker det (f.eks. hver gang/hver 3. time/1. gang i døgnet)

Ellers kan jeg igen kun rose jeres ide, er temmelig sikker på det nok skal blive populært da det er en win-win situation for folk, og vil også selv være med, når der kommer nogle i mit område.

Mvh. Frede

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 11:01

Tusinde tak for alt rosen Frede. 

Vi brygger lige nu på om vi skal mobiltilpasse eller oprette en App - det er lidt svært og der er også noget med tid/økonomi :) 

Håber du vil bruge sitet! 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 08:26

Super fint initiativ.
Mht. markedsføring, kunne i måske dele nogle flyets rund, eller lave opslag ved flaskeautomaterne i supermarkederne. Ved det koster og kender ikke så meget til økonomien i projektet, men mon ikke dansk pant (eller hvad det nu hedder) og supermarkederne vil være med til at sponsere jer?
Eller i kunne prøve at komme på det omslag der er omkring reklamerne post Danmark deler rundt...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)