Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Marketing partner søges til løbebutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du dygtig til Google AdWords og har kendskab til SEO og affiliate marketing, så kunne dette projekt være noget for dig.

Jeg driver til dagligt en løbebutik på Færøerne og skal nu udvide med en dansk webshop. Søger derfor en partner, der skal stå for markedsføringen i Danmark.

Du vil markedsføre spændende mærker, som Salomon, Inov8, Saucony, Craft, Skins, Vibram Fivefingers, Vivobarefoot, Suunto, Newton etc.

Jeg kræver ikke, du går fuld tid ind i projektet med det samme, så du kan sagtens have job eller være selvstændig ved siden af.

Som partner vil du få 50% af den danske webshop, og jeg har ikke krav om kapitalindskydelse.

Lyder det interessant for dig, eller vil du gerne høre mere, så skriv en mail til mig på janelmar Angel runnivers.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00

Hej Jan,

Nogen krav til at man skal kunne tale Færøsk? ;-)

Jeg vil foreslå www.compell.dk, jeg har set gode resultater fra dem tidligere og jeg ved at de er åbne overfor den slags aftaler. Spørg efter Bjarke Bekhøj.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:18

Hej Jan.

Det lyder meget interessant. Du må meget gerne smide en mail med lidt mere info til Jonas@Moots.dk

Jeg er til dagligt partner i et online marketing bureau.

Venlig Hilsen Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

Haha Tommy - jeg kan jo altid lære fra mig ;-)

Det ser spændende ud med Compell. Kan også se, at Bjarke løber selv, så jeg prøver at kontakte ham.

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 23:00

Hej Jan,

så dit indlæg på amino, og vil høre om du havde fundet dig en partner?

Mvh Casper

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)