Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - postering af private indskud og private hævninger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bare blive SÅ glad for at få helt 100% styr på min bogføring af private indskud og private hævninger i Dinero - er på jomfrurejse Tongue Tied Har forsøgt med videoer, men jeg tror det driller mig, fordi jeg ikke helt forstår det regskabstekniske Confused Please help!

Er det sådan her:

Private indskud konto 60160 og modkonto 55000 - eller er det omvendt OG... skal beløbet skrives med minus foran...

Private hævninger konto 60140 og modkonto 55000 - eller er det omvendt her eller... og skal beløbet skrives med minus foran

På forhånd MANGE tak for hjælpen!!!!!

Venlig hilsen Grethe

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Energi Grethe:

Jeg ville bare blive SÅ glad for at få helt 100% styr på min bogføring af private indskud og private hævninger i Dinero - er på jomfrurejse Tongue Tied Har forsøgt med videoer, men jeg tror det driller mig, fordi jeg ikke helt forstår det regskabstekniske Confused Please help!

Er det sådan her:

Private indskud konto 60160 og modkonto 55000 - eller er det omvendt OG... skal beløbet skrives med minus foran...

Private hævninger konto 60140 og modkonto 55000 - eller er det omvendt her eller... og skal beløbet skrives med minus foran

På forhånd MANGE tak for hjælpen!!!!!

Venlig hilsen Grethe

Hej Grethe.

Har du prøvet at gøre nøjagtigt som i filmen ?

Privat hævet:

">

Indskud -> nøjagtigt omvendt.

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)