Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man stole på binær aktier?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt en hel masse omkring at det er nemt at tjene penge på binær aktier?

der sidder vel ikke en som har styr på det, og kan fortælle mig lidt omkring det? og om man kan stole på det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

bnære optioner er at sammenligne mere med spil/gambling end investering - så gå til det med spille forventning - ikke som en sikker investering

Iøvrigt er det bare at google så finder du en masse om det, men find NYE artikler da området har ændret sig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv kiggede denne artikle her igennem http://tjenpåbinær.dk/ (går ud fra personen her får nogen dollars pr. henvisning) . Men ja, det lugter af gambling - men der er dog også mere langsigtede invisteringer. Men hvis man læser artiklen her, kan det godt lade sig gøre at tjene lidt gryn. Og har også googlet det en del, og der er mange der påstår at leve af at handle binær optioner.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

..

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ren gambling med statistisk set ringere odds end du har ved blackjack

Fra Frederikssund
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

det er præcis og den jeg har kigget på! :) han har også lavet en guide med odds, og den kan jeg ikke se som om der skulle være noget fup i.
så regner stærkt med at den her hellere ej skulle være fup.

men den med at man kan tjene "sikkere" penge, den er jeg squ lidt i tvivl om. Men systemet med at fordouble med indsats ved tabt, ser jeg som en god idé.

- Og ja, er klar over det mere er gambling end investering. Stort set lige som roulette, men der er 50/50, det er det også her, men ved at kunne se hvad andre har trykket, giver det lidt mere mening end bare 50/50 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan oddsene være ringere end blackjack?

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi du ikke har 50/50 her da du ikke får dine penge dobbelt igen.. Statistisk set er det faktisk meget meget værre end blackjack. 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er ligeledes i trading kan du umuligt forudsige så kortsigtet ud i fremtiden. Du kan ikke have nogen som helst fordel når de trades du satser på afsluttes så hurtigt. Selv en professionel daytrader har mere eller mindre samme odds på gevinst som dig.

Eksemplet der vises på hjemmesiden er sats 30, taber du så sats 60. Men hvad så når du taber igen? så skal du satse 120 - men du får kun 70% pengene igen. 

Så hvis du vinder dit sats på 120 er din indtægt: 204
Du har dog på dette tidspunkt satset for i alt: 210
Altså selvom du vinder 3. gang, er du i minus på 6$.

På et så usikkert markede, kan du sagtens komme ud for at tabe 8-12 eller endnu flere gange i træk.

Selv med mindre satsninger løber det hurtigt op.

1 Sats: 10$ - tab
2 Sats: 20$ - tab
3 Sats: 40$ - tab
4 Sats: 80$ - tab
5 Sats: 160$ - tab
6 Sats: 320$ (I alt skal du have haft 630$ på din konto for at dække dette sats).

Hvis du nu vinder dette sats, vinder du: 544$
Det har dog kostet dig: 630$

Held og lykke med binær og martingale. 

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan det kombineres med at spille bookmakerne op mod hinanden og endeløse bonusindbetalinger for at optimere cashflow og output - sorry, kunne ikka lade være Zip it!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)