|
Hej alle Aminoer Sommeren er snart nær, og jeg har en idé som, jeg har tænkt længe på, men har ikke haft tid til det, de seneste par måneder. Jeg fik en lille hjemmeside op og køre, og det var egentlig fint - i forhold til at jeg aldrig har hjemmesider - på grund af manglende tid stoppede jeg, og ville tænkte over, hvad der ellers kunne være interessant, at have en informationsside og netavis om. Her er en liste over, hvad jeg vil have på siden: Daglige politiske nyheder. Læsebreve. Både fra mig selv og andre politisk aktive unge, jeg er selv medlem af et ungdoms parti, og hvis jeg kan få andre politisk engagerede unge til, at skrive læsebreve, ville der være mere indhold på siden, og samtidigt også noget for andre, som måske ikke har samme ideologiske holdninger som mig. Folketinget Alle partierne, som er repræsenteret i folketinget. De forskellige partiers politik, om forskellige emner, samt en lille tekst om hvert parti. Partiernes dannelser. MFér. Alle folketingsmedlemmer fra partierne, hvor der vil stå en tekst, om hvert folketingsmedlem. Kommunal- og regionsvalg og EU (Måske) De forskellige ministerier. Statsministre igennemtiden, fra 1848 til nu. Det er hvad jeg er kommet frem til, og jeg syntes det ville være godt med en side, hvor der er information omkring politik, læsebrave og politiske nyheder. Jeg gør det her af ren interesse, men også for at få noget erfaring med hensyn til læsebreve, og jeg er også selv samfundsvidenskabelig studerene. Det var lidt om det lille projekt, jeg gerne vil bruge min sommerferie på, altså få lavet hjemmesiden, og derefter skal jeg have fat i de forskellige politiske ungdoms organisationer, og forsætte med at skrive om daglige politiske nyheder. Nu er det her I kommer ind i billedet. Jeg har brug for nogle ideer til hjemmesidens navn, hvilket webhotel jeg skal bruge, skal jeg bruge Wordpress, flere ideer til hjemmesiden og hvis der er nogle, som kan hjælpe mig med webdesign, altså hvis jeg har nogle spørgsmål omkring, hvordan man gør det og det, og det har jeg helt sikkert.. Håber I kan hjælpe mig med mine spørgsmål, og komme med gode ideer |
Søger stadig ideer :)
Bliv gratis medlem