Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politisk informationsside og netavis

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer 

Sommeren er snart nær, og jeg har en idé som, jeg har tænkt længe på, men har ikke haft tid til det, de seneste par måneder. Jeg fik en lille hjemmeside op og køre, og det var egentlig fint - i forhold til at jeg aldrig har hjemmesider - på grund af manglende tid stoppede jeg, og ville tænkte over, hvad der ellers kunne være interessant, at have en informationsside og netavis om. 

Her er en liste over, hvad jeg vil have på siden:

Daglige politiske nyheder.

Læsebreve. Både fra mig selv og andre politisk aktive unge, jeg er selv medlem af et ungdoms parti, og hvis jeg kan få andre politisk engagerede unge til, at skrive læsebreve, ville der være mere indhold på siden, og samtidigt også noget for andre, som måske ikke har samme ideologiske holdninger som mig.

Folketinget

Alle partierne, som er repræsenteret i folketinget. De forskellige partiers politik, om forskellige emner, samt en lille tekst om hvert parti. 

Partiernes dannelser.

MFér. Alle folketingsmedlemmer fra partierne, hvor der vil stå en tekst, om hvert folketingsmedlem.

Kommunal- og regionsvalg og EU (Måske)

De forskellige ministerier.

Statsministre igennemtiden, fra 1848 til nu.

Det er hvad jeg er kommet frem til, og jeg syntes det ville være godt med en side, hvor der er information omkring politik, læsebrave og politiske nyheder.

Jeg gør det her af ren interesse, men også for at få noget erfaring med hensyn til læsebreve, og jeg er også selv samfundsvidenskabelig studerene.

Det var lidt om det lille projekt, jeg gerne vil bruge min sommerferie på, altså få lavet hjemmesiden, og derefter skal jeg have fat i de forskellige politiske ungdoms organisationer, og forsætte med at skrive om daglige politiske nyheder.

Nu er det her I kommer ind i billedet. Jeg har brug for nogle ideer til hjemmesidens navn, hvilket webhotel jeg skal bruge, skal jeg bruge Wordpress, flere ideer til hjemmesiden og hvis der er nogle, som kan hjælpe mig med webdesign, altså hvis jeg har nogle spørgsmål omkring, hvordan man gør det og det, og det har jeg helt sikkert..

Håber I kan hjælpe mig med mine spørgsmål, og komme med gode ideer

Tilmeldt 21. Jun 14
Skrevet kl. 13:20

Søger stadig ideer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Hey,

Fedt projekt. Med hensyn til CMS tror jeg Wordpress ville være en helt fin start. Hosting samt domæne ville jeg købe hos webhosting.dk - de er både bedst og billigst synes jeg. Er siden af ren interesse eller vil du på sigt gerne have affiliate netværk osv. indover?

God vind med siden.

Dbh,
/Jakob 

Tilmeldt 21. Jun 14
Skrevet kl. 14:21

Hej Jacob.

Tak for svarene, det vil jeg kigge lidt nærmere på, når jeg får ferie om nogle dage. 

Med hensyn til affiliate netværk, så vil jeg da selvfølgelig kigge på det, hvis min side for mange besøger. Jeg har dog et par spørgsmål omkring det, hvor mange visninger skal siden ha pr dag/uge eller måned, før der er nogle der er interesseret i min side, og hvor meget kan man tjene på det? Jeg laver hjemmesiden, fordi jeg har stor interesse, det andet er ikke så vigtigt, men hvis nu siden skulle gå hen, og få en masse besøgstal, så vil jeg da selvfølgelig være åben overfor det. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Skrevet kl. 22:33

Søger stadig ideer til, hvad siden skal hedde. Alle forslag er meget velkommen :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Skrevet kl. 23:43

....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07

Hey,

Undskyld det sene svar.

Fokusér i starten på bare at få stablet et fedt site på benene - så kan du snakke med affiliate netværk når det hele begynder at rulle for dig.

God vind med projektet.

Dbh,
/Jakob 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)