Hej Min kæreste og jeg kunne rigtig godt tænke os at starte et træningscenter som har et område med tunge frivægte (til stærke pers.) og crossfit, et område til nybegyndere eller andre personer som ikke syntes det er sjovt at stå foran 20 fyrer som træner tungt og hårdt, alm område med cardio mask. og div. træningsmaskiner og et område til gulvøvelser, udstrækning osv. Mit spørgsmål er ikke om det er en god ide, men om hvordan vi kommer igang? En liste over hvad vi skal gøre, hvem vi skal snakke med, hvor vi kan købe/lease udstyr osv. osv. Faktisk er vi helt på bar bund og kunne godt tænke os hjælp. EVt. fra personer som selv har startet et træningscenter og vil dele deres erfaring. Dette er ikke noget som vi skal have gjort inden for det næste års tid, det må gerne være et projekt som tager et par år - vi har ikke travlt og vi vil være 100% sikre på hvad vi gør, inden vi gør noget. Tak på forhånd Mvh Kamilla |
Her kommer HELE listen....
Find penge til udstyr eller leverandør hvor du kan leje...
Find lokalet.
Brug energien på det nye fede sted....
Tag problemerne som de kommer...
Hvis du planlægger at få børn vil du ALDRIG få den fordi det koster spidsen af en jetjagere, alligevel er folk dumme nok til at få dem...
Sådan er det også med forretning.
Hvis du vil det kan intet stoppe dig alligevel og så vil det aldrig tage år men derimod måneder!
Skattefar, revisor, venner, bekendte og resten af DK skal nok fortælle dig det aldrig går og læsse dig med problemer, dem hører du bare ikke fordi drømmen er stærkere end dem.
Thats the list from me