Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og forretning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

alle går og tænker om det er muligt at tjene gode penge på at hjælpe/ vejlede og ordne SEO for diverse forretninger/sider

hvis man forbinder SEO udførelse med logo udarbejdelse og hjemmeside opsætning er dette så en god mulighed eller er det mere fritids begivenhed

mange tak 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:07

Det er da helt sikkert en mulighed, men der er jo mange om buddet, så du skal være klar til at kæmpe for sagen. Spørgsmålet er også, hvad du  mener med SEO, altså linkbuilding eller teknisk analyse?

Måske skulle du starte som freelancer og så få CVR-nr. senere? :)

Tilmeldt 6. May 14
Skrevet kl. 07:10

mest teknisk analyse men ja der er mange om buddet og derfor undrede jeg mig over om det ku betale sig 

mvh 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:40

Konkurrencen er hård! Dermed ikke sagt at det ikke er en god ide, men du skal kunne dit kram og skille dig id på en måde ellers drukner du i mængden.

Held og lykke!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:24

Hej Glenn.

Hvis det du mener er, at du allerede laver logoer og hjemmesider for kunder, så er det en rigtig god indgangsvinkel - sælger du en hjemmeside til en kunde, kan du med fordel prøve at sælge SEO med som mersalg. I opstartsfasen kan du evt. tilbyde en kunde du har lavet en hjemmeside for, at lave noget SEO arbejde på den hjemmeside til en meget billig pris - så får du erfaring, og din kunde får meget for sine penge. Den metode brugte jeg selv i starten og det virkede rigtig godt. (-:

Mvh Jonas, Moots Marketing

Tilmeldt 6. May 14
Skrevet kl. 16:37

hej udføre ingen service men prøver at sætte en webshop op med tilbehør af elektronik men med udvalgte produkter 

som power bank power covers og panser glas / og  beskyttelses film 

men tænkte om jeg sku udføre noget service 

mvh 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:39

Ja okay, så kan du jo udføre en masse SEO på din egen webshop, og hvis det så fanger dig og du bliver god til det, så JA - der er helt klart et marked i Danmark for SEO (-:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)