Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der muligheder? i kabinet keybord

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fundet en leverandør hvor jeg kan få kabinetter til en rigtig god pris hvor jeg så har mulighed for at sælge dem grossist i danmark plus til private ved siden af samtidig keybord og mus har han osse utroligt fede men er der market for det jeg ved der ligger en masse forretninger men her kan jeg bare sælge dem til en rigtig god pris da jeg kan få dem til den pris. det vil sige forretninger har nogen slags af dem der ligner næsten dem sælger han for omkring 1000 kr her hvor her har mulighed for at sælge for den halve pris og så stadig tjene. men tror i det er en god ide eller hvordan?

jeg har spurgt lidt frem og tilbage til venner og familien der spiller og de synes de utrolige fede?

sorry for teksten men min stavelse er ikke den bedste

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:48

Noget der "ligner" ?  Har du også huske at tænke på hvad der sker hvis halvdelen af de keyboards og mus du sælger til "halv pris" af dem de ligner holder op med at fungere efter 4 måneder, og din udenlandske leverandør giver dig fingeren ?  Køb 50 stk. hjem.  Test kvaliteten.  Stil dig op på et gadehjørne og se om du kan slippe af med dem og samtidig tjene penge.  Info: Køber du stort nok ind kan du allerede nu købe acceptable brugbare mus til 10 kr. stk. hos en dansk grossist.    Mht. Kabinetter; taler vi om computerkabinetter? Er det inkl. PSU ?  Så begynder det nemlig at blive rigtig speget.  Der produceres stadig ufatteligt mange l*rte strømforsyninger i østen.  De er ustabile, larmer, går kaput... og du kommer til at hænge på den. 

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:58

hej robert. problemet er jeg har ikke kunne finde nogen danske leverandøre der kan levere de her ting. angående kabinetter ja det til com men det selve kun kabinettet det vil sige alt skal tilsluttes i dem

men hvis du kan gi nogen links til danske leverandør vil det da være nice :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)