Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad får man i løn som forsikringsrådgiver/sælger?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som overskrivten siger... Er der nogen herinde der ved hvad får man i løn som forsikringsrådgiver/sælger?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad en forsikrings rådgiver får, men det afhænger vel af den fagforening virksomheden man er hos er under.

Hvad sælger angår, får de måske - måske ikke en fast basis løn som helt bestemt ikke er ens alle steder, og så lever de ellers af deres talegaver og provision ved salg.

Hvis det er til nogen hjælp, kan jeg give lidt tal. Jeg var for nogen år tilbage ansat i ca 30 minutter hos Finnbjorn Consult (de har siden skiftet navn). Der var lønnen 120/timen de første 5 timer, derefter fik man en lønforhøjelse til 125/timen. Det jeg ringede ud for, var Care og noget mikro-lån til Afrika. Så det var telefonsalg.

Årsagen til de 30 minutter, var fordi jeg troede jeg kunne klare jobbet. Det kunne jeg ikke, så jeg smed håndklædet inden jeg gik helt kold.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

her kan du se lønnen http://www.lonstatistik.dk/lonninger.asp?job=Assurandor-4837 og de fleste store firmaer giver dig uddannelsen, dog er startlønnen så mindre.

Men de fleste sælgere i IF er provisionslønnet og får et hvis beløb pr. forsikring de tegner. (kender ikke nuværende takst) og kræver ingen uddannelse.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)